Upplev de första Bioshock-spelen på PS4 och Xbone

Robot
Upplev de första Bioshock-spelen på PS4 och Xbone

Brassar avslöjar att en samling är på gång.

#bioshock-infinite, #2k-games


Medlem
Upplev de första Bioshock-spelen på PS4 och Xbone

Det andra spelet är så långt från en modern klassiker som någonting överhuvudtaget kan komma. Spelvärldens motsvarighet till The Phantom Menace.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det andra spelet är så långt från en modern klassiker som någonting överhuvudtaget kan komma. Spelvärldens motsvarighet till The Phantom Menace.

Jag och många andra tycker 2:an är bäst i serien, bl. a TotalBiscuit. Den har bäst gameplay och storyn känns personlig. Atmosfären är grym och man känner sig verkligen som en Big Daddy (en outdated sådan).

Hade ingen aning att Bioshock Infinite sålde dåligt? Trodde alla älskade spelet o avgudade Ken Levine?

Medlem

Spelet hade sålt över 6 miljoner exemplar2014, det kallar inte jag för dåligt!


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem
Skrivet av Nebowski:

Jag och många andra tycker 2:an är bäst i serien, bl. a TotalBiscuit. Den har bäst gameplay och storyn känns personlig. Atmosfären är grym och man känner sig verkligen som en Big Daddy (en outdated sådan).

Finns folk som tycker Phantom Menace är den bästa Star Wars-filmen också.

~~

Jag skulle gärna se upphottade versioner av Bioshock 1 och 2 till PC. Kom igen, 2K. Ni gillar väl pengar?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Finns folk som tycker Phantom Menace är den bästa Star Wars-filmen också.

Var då? *ringer psyket*

Medlem

Det hade sålt 6miljoner till 2014 och nu har de passerat 11 miljoner sålda ex av Infinite ... så är det dåligt ligger nog branchen illa till

Medlem
Skrivet av Nebowski:

Hade ingen aning att Bioshock Infinite sålde dåligt? Trodde alla älskade spelet o avgudade Ken Levine?

Alla gillar nog personligheterna, storyn och den grafiska designen av spelet.

Stridssystemet är ganska medel och ger inga häftiga eller roliga upplevelser. Är nog där spelet faller när storyn och upplägget är riktigt bra men resten bara "meh".


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Kan inte inte se

pac-man

EDIT: bomberman...

Medlem
Skrivet av Nebowski:
Skrivet av kebbe:

Det andra spelet är så långt från en modern klassiker som någonting överhuvudtaget kan komma. Spelvärldens motsvarighet till The Phantom Menace.

Jag och många andra tycker 2:an är bäst i serien, bl. a TotalBiscuit. Den har bäst gameplay och storyn känns personlig. Atmosfären är grym och man känner sig verkligen som en Big Daddy (en outdated sådan).

Hade ingen aning att Bioshock Infinite sålde dåligt? Trodde alla älskade spelet o avgudade Ken Levine?

Älskade första spelet de andra gilla jag inte alls ...:D

Medlem

var det inte tillägget till tvåan som var höjdaren i det?

Medlem

Jag tycker att Bioshock Infinite är väldigt bra. Kanske är den enda. Inte alls detsamma som de två tidigare spelen. Men det var ett älskvärt spel trots allt.

Grymt, men spelen blir inte bättre med bättre grafik De är redan bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Det sålde dessutom så dåligt att 2K Games mer eller mindre la ner hans studio."

Vart har ni fått denna infon ifrån? Infinite sålde galet bra och gjorde bra vinst. Ken Levine bestämde sig själv för att göra ett spel med ett mindre antal utvecklare och studion lade således ned.

Gen
Medlem

Fattar inte hur man inte kan tycka om Infinite, för mig var det GOTY 2013.

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Fattar inte hur man inte kan tycka om Infinite. För mig var det GOTY 2013 och det bästa spelet jag spelade det året.

Det var både GOTY 2013 (för dig) och det bästa spelet du spelat det år? Extraordinärt!

Gen
Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Gen:

Fattar inte hur man inte kan tycka om Infinite. För mig var det GOTY 2013 och det bästa spelet jag spelade det året.

Det var både GOTY 2013 (för dig) och det bästa spelet du spelat det år? Extraordinärt!

Bättre nu konstapeln?

KoP
Medlem

1:an var riktigt bra. 2:an sådär. Skulle jag vilja köpa dem igen? Nä, allt för nya spel. Om en sisådär 10 år om remakes kommer då? Javisst.

1
Skriv svar