Fable III kommer i episodformat

Robot
Medlem
Fable III kommer i episodformat

Låter jävligt bra imo, om det är samma pris som spelet skulle haft vid en release som när man köper det ingame.

T.ex. gillar man inte spelet efter 2 kapitel så har man inte slösat 20+ dollar (450ish för ett vanligt nytt spel iaf på PC)

Medlem

Okej......Älskar Fable Spelen (Mina favoritspel) men jag köper nog hela spelet direkt... Men dom får gärna sälja/göra nya avsnitt när man har spelat färdigt det "kompletta spelet".. Detta kan ju också vara bra förde sm inte har testat FABLE än... Eftersom man får fösta delen gratis.. Tycker inte om det.. så skiter man helt enkelt att köpa nästa avsnitt...


signatur

Gillar min status: Trähatt =)

Medlem

Känner att början av spelet kommer bli intressant för alla och fler väljer att köpa hela direkt när de sett att början är bra. Risken är den att det inte blir lika kul att spela längre in i spelet.

Men man får hoppas på det bästa Stort fan av ettan, men inte lika stor när det gäller tvåan. Får se vad trean kan erbjuda.

Medlem

Låter mycket smart faktiskt.

Inaktiv

Jag tycker EA:s idé om att betal för demot låter bättre

Medlem

Bra, alla borde göra såhär, kan mycket väl sänka fildelningen också.

Medlem

Kommer köpa hela på en gång, men gillar idén.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av odd:

Jag tycker EA:s idé om att betal för demot låter bättre

Ser faktiskt ingen större skillnad, förutom att i Fable 3 får du första timmen speltid gratis
Samt att de resterande kan köpas "billigt" (2-5$/st) så att folk med begränsade resurser också kan spela

Inaktiv

Jag kommer köpa hela spelet direkt men gud så roligt.

Hur mycket pengar kommer man behöva lägga ut om man vill köpa hela spelet i kapitelform egentligen?

Måste ändå bli dyrare?

1
Skriv svar