Torka tårarna - det går att rädda Aeris i Final Fantasy VII

Robot
Torka tårarna - det går att rädda Aeris i Final Fantasy VII

Nyupptäckt glitch neutraliserar den känslomässiga scenen.

#final-fantasy-vii


Medlem
Torka tårarna - det går att rädda Aeris i Final Fantasy VII

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Medlem

Ny? Har man inte vetat om detta ett tag nu?
Jag har i alla fall.

Medlem

Som sagt inget nytt upptäckets redan 2013. Bör sägas att detta enbart gäller pc version.

Medlem
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Du måste skämta?

Medlem
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Tror det är okej efter 18 år


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ahhhh... ehhh vem F#n e det???

Medlem

Bah! Tifa är den som gäller.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av onliner72:

Ahhhh... ehhh vem F#n e det???

wow.

Medlem

Riktigt klumpigt FZ..

Visst ar denna underbara klassiker gammal, MEN med en remake just around the corner kanns det rejalt sunkigt att spoila ett av tvspelshistorens basta spel for den generation som INTE spelat orginalet.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Bah! Tifa är den som gäller.

Så sant som det är sagt

Medlem
Skrivet av BigD:

Riktigt klumpigt FZ..

Visst ar denna underbara klassiker gammal, MEN med en remake just around the corner kanns det rejalt sunkigt att spoila ett av tvspelshistorens basta spel for den generation som INTE spelat orginalet.

För första gången någonsin så håller jag faktiskt med (när det handlar om spoilers kring äldre spel). En remake är på ingång och många av de yngre som inte spelat sjuan har faktiskt något att se fram emot.

Inte så smidigt tycker jag.

Medlem
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Här kommer fler spoilers. E.T åker hem, Titanic sjunker, Simba blir kung och Darth Vader är Luke Skywalkers pappa.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av BigD:

Riktigt klumpigt FZ..

Visst ar denna underbara klassiker gammal, MEN med en remake just around the corner kanns det rejalt sunkigt att spoila ett av tvspelshistorens basta spel for den generation som INTE spelat orginalet.

För första gången någonsin så håller jag faktiskt med (när det handlar om spoilers kring äldre spel). En remake är på ingång och många av de yngre som inte spelat sjuan har faktiskt något att se fram emot.

Inte så smidigt tycker jag.

Jag *vill* klaga på att det har funnits ute i 18 år och att det inte är en spoiler längre men du har helt rätt (trots min tidigare kommentar).

Usch, nu känner jag mig gubbig. Helvete.

Medlem

Meh varför spoila :S ville ju spara spelupplevelsen till remake...

Medlem

"Nu behöver vi bara en glitch som tar bort de enormt tjatiga slumpade striderna i spelet."

På PS4-versionen kan man ju stänga av random encounters med ett knapptryck.

Medlem
Medlem

När kommer HD-remaken på tal om FFVII?

Medlem
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Visste du att Darth Vader är Lukes pappa?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Här kommer fler spoilers. E.T åker hem, Titanic sjunker, Simba blir kung och Darth Vader är Luke Skywalkers pappa.

VA?! Åker E.T hem? Trodde han skulle bo kvar här?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Glöm inte.. "Det var butlern som gjorde det"


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tomten finns inte

Medlem
Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av disinfect:

VA!? Dör Aeris? Tack för spoilern.

Här kommer fler spoilers. E.T åker hem, Titanic sjunker, Simba blir kung och Darth Vader är Luke Skywalkers pappa.

VA?! Åker E.T hem? Trodde han skulle bo kvar här?

Han ligger begravd i New Mexico

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av BigD:

Riktigt klumpigt FZ..

Visst ar denna underbara klassiker gammal, MEN med en remake just around the corner kanns det rejalt sunkigt att spoila ett av tvspelshistorens basta spel for den generation som INTE spelat orginalet.

För första gången någonsin så håller jag faktiskt med (när det handlar om spoilers kring äldre spel). En remake är på ingång och många av de yngre som inte spelat sjuan har faktiskt något att se fram emot.

Inte så smidigt tycker jag.

Det är lugnt, med tanke på allt de ändrar i remaken ska ni se att aeris inte dör, om hon ens är med.

Medlem

Tårar! Bah - mer irriterande NPC får man leta efter.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar