Fallout 4:s moddverktyg landar i vår

Robot
Fallout 4:s moddverktyg landar i vår

Pc:n kommer först, men Xbox One och PS4 ska inte behöva vänta så länge.

#fallout-4, #bethesda


Medlem
Fallout 4:s moddverktyg landar i vår

Låter bra, Survival läget kommer ge en nice edge.

Medlem

Survival lät intressant! Väntar på att det ska komma innan jag sätter igång med spelet igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bra! Då har jag tid att bekanta mig med spelet innan moddarna kommer så det blir lite utmaning igen!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Ahh! Fan på tiden


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snälla ge oss multiplayer survival mode!! Men det lär ju inte hända

Medlem

Prisa gudarna!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

En sak jag hade velat ha till Survival Mode är att inte behöva ladda om från senaste sparfilen(då man senast sov) isåfall men istället att man "spawnar" om någonstans och kanske har tappat ett par grejer eller något i den stilen (sålänge man befinner sig på fri fot i ingenstans, inte på någon plats där man måste ladda om). Inte helt genomtänkt av mig, men så man slipper repetera absolut allt man gjort.

Medlem

mods, survival och dlcs. Klingar fint i mina öron

Medlem
Skrivet av Luciphear:

En sak jag hade velat ha till Survival Mode är att inte behöva ladda om från senaste sparfilen(då man senast sov) isåfall men istället att man "spawnar" om någonstans och kanske har tappat ett par grejer eller något i den stilen (sålänge man befinner sig på fri fot i ingenstans, inte på någon plats där man måste ladda om).

Finns en mod som gör exakt det till Skyrim vid namn Death Alternative, skulle gissa på att den kommer till Fallout med

Medlem
Skrivet av Kamaon:
Skrivet av Luciphear:

En sak jag hade velat ha till Survival Mode är att inte behöva ladda om från senaste sparfilen(då man senast sov) isåfall men istället att man "spawnar" om någonstans och kanske har tappat ett par grejer eller något i den stilen (sålänge man befinner sig på fri fot i ingenstans, inte på någon plats där man måste ladda om).

Finns en mod som gör exakt det till Skyrim vid namn Death Alternative, skulle gissa på att den kommer till Fallout med

Yeah, minns att jag hade något sånt i Skyrim. Jag och min bror kanske sätter oss ner och snickrar på det - dock inte som första projekt. Har lite andra saker i tankarna först.

Medlem

ska bli kul att se hur Fallout 4 kommer se ut för köra spelet i 60fps på konsol

Medlem

Skall bli så jäkla nice! Finns redan en uppsjö bra grejer att tanka från Nexus.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar