Här är lanseringstrailern för The Walking Dead: Michonne

Robot
Här är lanseringstrailern för The Walking Dead: Michonne
Moderator | Testpilot
Här är lanseringstrailern för The Walking Dead: Michonne

Klagar inte med mer Walking Dead från Telltale... Men varför? Kan de inte bara lägga krutet på Säsong tre av den vanliga serien?`

Spelet är säkert jättebra men det känns som att den inte fyller någon funktion. Vill man ha något med Michonne att göra kan man läsa serien, titta på den och få ut HUR mycket bra saker som helst. I spelen är det kul att testa och göra något nytt och annorlunda som vi fått göra tidigare.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

trodde aldrig jag skulle säga nått sånt meee..hennes skin tone är ju på tok för ljus


signatur

New life, New hope

Kan omöjligt va värre än 400 days som knappt påverkade säsong 2 alls.

Medlem

Årets kapitalistserie, detta kommer inte sluta väl.

KoP
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Klagar inte med mer Walking Dead från Telltale... Men varför? Kan de inte bara lägga krutet på Säsong tre av den vanliga serien?`

Spelet är säkert jättebra men det känns som att den inte fyller någon funktion. Vill man ha något med Michonne att göra kan man läsa serien, titta på den och få ut HUR mycket bra saker som helst. I spelen är det kul att testa och göra något nytt och annorlunda som vi fått göra tidigare.

Fast det som sker i detta spel kan du inte läsa om i någon serie då det som sker utspelar sig emellan nummer 126 och nummer 139 av serien då Michonne försvinner iväg. Gillar man The Walking Dead lär man gillla detta. Tyckte själv det var riktigt bra och ser fram emot nästa del i denna miniserie.

KoP
Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

trodde aldrig jag skulle säga nått sånt meee..hennes *skin tone är ju på tok för ljus

*Hudton på svenska.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KoP:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Klagar inte med mer Walking Dead från Telltale... Men varför? Kan de inte bara lägga krutet på Säsong tre av den vanliga serien?`

Spelet är säkert jättebra men det känns som att den inte fyller någon funktion. Vill man ha något med Michonne att göra kan man läsa serien, titta på den och få ut HUR mycket bra saker som helst. I spelen är det kul att testa och göra något nytt och annorlunda som vi fått göra tidigare.

Fast det som sker i detta spel kan du inte läsa om i någon serie då det som sker utspelar sig emellan nummer 126 och nummer 139 av serien då Michonne försvinner iväg. Gillar man The Walking Dead lär man gillla detta. Tyckte själv det var riktigt bra och ser fram emot nästa del i denna miniserie.

Mycket väl medveten om det men jag känner ändå att spelet inte fyller någon funktion och varför skrev jag ovan.

Handlar inte om att jag menar de träder över ett område någon redan pysslat med, utan att jag tycker resurserna kunde används till något annat istället som känns vettigt, såsom S3 för Walking Dead.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar