Detta krävs för att köra Gears of War: Ultimate Edition i 4K

Robot
Detta krävs för att köra Gears of War: Ultimate Edition i 4K
Detta krävs för att köra Gears of War: Ultimate Edition i 4K

Härligt. Det är ju en av världens bästa spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Windows Store ser ut att bli nya Games for Windows Live. Ett Gears of War skall minsann aldrig få en helt vanlig PC-release.

Medlem

Steam, Origin, Uplay, Windows Store. Visst äre mycket program men fortfarande lättare än när man hade 20 spel installerade lite överallt på hårddisken samt cd-skivor som ibland var krav för att kunna spela.

Medlem

Vilken tur att man inte hunnit skaffa spelet än!! Vill mycket hellre ha det till pc. Hade faktiskt missat helt och hållet att en pc version är här, nu är min dag gjord


signatur

Game long and prosper

Medlem

16 gb ram minnne ? wow det var saftigt... inte ens Gta V drar väl så mycket och det spelet älskar ram minne och grafikminne...

Fail att det kräver Windows 10 jävla tönt microsoft dom gör verkligen allt på att tvinga folk till senaste windows.

Medlem

Men är det här bara första spelet eller? varför inte också släppa alla spelen så här till pc på en gång...va fan ska jag göra med bara första spelet, man vill ju spela hela serien ju.....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Geeks Gaming
Skrivet av SWEBarb:

16 gb ram minnne ? wow det var saftigt... inte ens Gta V drar väl så mycket och det spelet älskar ram minne och grafikminne...

Fail att det kräver Windows 10 jävla tönt microsoft dom gör verkligen allt på att tvinga folk till senaste windows.

Jävla Sony, Microsoft, Nintendo som kräver att man ska ha senaste konsolen för att spela ett nytt spel.

Medlem
Skrivet av employed:

Steam, Origin, Uplay, Windows Store. Visst äre mycket program men fortfarande lättare än när man hade 20 spel installerade lite överallt på hårddisken samt cd-skivor som ibland var krav för att kunna spela.

Alla som minns det här vet hur jävla bekvämt det är med digitalt idag.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

16 gb ram minnne ? wow det var saftigt... inte ens Gta V drar väl så mycket och det spelet älskar ram minne och grafikminne...

Fail att det kräver Windows 10 jävla tönt microsoft dom gör verkligen allt på att tvinga folk till senaste windows.

Nej, gräv ner dig i en grop istället och undvik nyheter som förbättringar i prestanda och API.

k3m
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

16 gb ram minnne ? wow det var saftigt... inte ens Gta V drar väl så mycket och det spelet älskar ram minne och grafikminne...

Fail att det kräver Windows 10 jävla tönt microsoft dom gör verkligen allt på att tvinga folk till senaste windows.

jag vet. Ms har garanterat nåt i görningen. fast det är gratis så vägrar världen uppdatera till Win10. så de känner väl att de måste börja tvinga folk att uppdatera. det finns Ubuntu folk. bojkotta Windows.

Avstängd

Hur är kraven för 1440p? Jag kan tänka mig med mitt 980 Ti och jag som kör i 1440p inte ska ha några problem alls då.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

16 gb ram minnne ? wow det var saftigt... inte ens Gta V drar väl så mycket och det spelet älskar ram minne och grafikminne...

Fail att det kräver Windows 10 jävla tönt microsoft dom gör verkligen allt på att tvinga folk till senaste windows.

Windows 10 är ju det bästa som hänt ju! Har varit med sedan Alpha stadierna, och jag tycker verkligen att Windows 10 är det bästa operativsystemet som finns!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Ännu ett bevis på att ATI drar in mer fps vid dx12 och framförallt i högre upplösning?

Medlem

Kul att det kommer till PC!
Älskade den första.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av employed:

Steam, Origin, Uplay, Windows Store. Visst äre mycket program men fortfarande lättare än när man hade 20 spel installerade lite överallt på hårddisken samt cd-skivor som ibland var krav för att kunna spela.

Alla som minns det här vet hur jävla bekvämt det är med digitalt idag.

http://193.238.185.184/images/3455049?size=large&index=1

http://www.icd.se/images/Caselogic%20vaska%20CD%20ROM%20File%...

Digitalt är bekvämt ja. DRM och att tvingas använda deras otaliga skräp-plattformar för att de vill låsa in konsumenterna - mindre bekvämt. Kasst rent ut sagt.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av employed:

Steam, Origin, Uplay, Windows Store. Visst äre mycket program men fortfarande lättare än när man hade 20 spel installerade lite överallt på hårddisken samt cd-skivor som ibland var krav för att kunna spela.

Alla som minns det här vet hur jävla bekvämt det är med digitalt idag.

http://193.238.185.184/images/3455049?size=large&index=1

http://www.icd.se/images/Caselogic%20vaska%20CD%20ROM%20File%...

Digitalt är bekvämt ja. DRM och att tvingas använda deras otaliga skräp-plattformar för att de vill låsa in konsumenterna - mindre bekvämt. Kasst rent ut sagt.

Så länge man kan köpa spel utanför de olika tjänsterna (t.ex. i butik eller på billiga sidor) så tycker jag att det är ett mindre problem vart man installerar spelen. Det enda som jag stör mig på när det gäller DRM är såna som kräver internetuppkoppling.

Medlem

Hmm 16 GB ram? Dags för uppgradering kanske. Grafikkortet är nog för dåligt också >_<

1
Skriv svar