EA stänger ner Darkspore för alltid

Robot
Medlem
EA stänger ner Darkspore för alltid

Det var ju tråkigt så det gör inget.

phi
Medlem

Se där, ännu ett spel som jag helt missat att det ens existerade. Vad förvånad jag är att det stängs ner.

Medlem

kommer singleplayer att fortsätta fungera ?

Medlem

Spore var en sådan besvikelse att jag aldrig testade Darkspore. Brinn


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Hej... Jag fick precis DarkSpore inte hunnit spela det än...


signatur

Cheaters will hunt him. Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent gamer, a silent banhammer. A Real, Gamer.

Medlem

Darkspore är nog det sämsta skiten jag någonsin spelat. roligare att kasta pengar i sjön. skönt att dom stänger skiten..

Medlem

Jag hade faktiskt roligt i spelet... första veckan...sen blev det internet errors...och när det var fixat från deras sida så var spelet tomt... och då var det ett väldigt tråkigt spel.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

kommer singleplayer att fortsätta fungera ?

Tyvärr, det är ett always online spel..

Ang. artikeln:
Detta tycker jag är fruktansvärt skrämmande, hur många spel har ett krav på alltid online? Hur många utav dom kommer du kunna spela om tio år? Fruktansvärt trist att man ska döda spel på detta viset.. Visst, detta var inget fantastiskt spel, men det är fortfarande någon som har lagt ner sig i det. (musiken och miljöerna i spelet var för övrigt mycket njutbart)

Medlem

Håller med Tystnaden. Har man köpt ett spel ska man kunna spela det också. Kasst att ta bort möjligheten till SP bara för att de valt att lägga den på deras servrar. Skulle vara krav på att utvecklare patchar spel som ska läggas ner med en klient som går att köra lokalt.

1
Skriv svar