Insurgency byggs om i Unreal Engine 4 och släpps till konsoler

Robot
Insurgency byggs om i Unreal Engine 4 och släpps till konsoler
Medlem
Insurgency byggs om i Unreal Engine 4 och släpps till konsoler

Underbara nyheter. Tack!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Undrar just vad story-läget innebär

Medlem

Problemet med UE4 med små utvecklare är optimeringen. Insurgency är dock inget super invecklat spel så kommer säkert flyta på bra.

Ska bli intressant att följa.

Medlem

Bra! Avskyr source-motorn. Hoppas då fan inte att valve släpper några fler spel på denna skit motorn iallafall. Då ska de vara source2.

Medlem

Nu förstod jag inte riktigt artikeln, alltså ska den här gamla köpes versionen av insurgency updateras? Eller är detta ett helt nytt spel som jag måste köpa igen?

Medlem

Fantastiska nyheter!

Och Insurgency som redan är så sjukt bra i sitt nuvarande format

Heja NWI!

Medlem

Det här kommer bli riktigt gött!

Medlem

Gillade med Insurgency, ett riktigt bra FPS tycker jag.
Synd bara att alla mina vänner vägrar släppa pissiga CS:GO och testa Insurgency istället.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Gillade med Insurgency, ett riktigt bra FPS tycker jag.
Synd bara att alla mina vänner vägrar släppa pissiga CS:GO och testa Insurgency istället.

Bara för du tycker cs:go är pissigt så innebär det inte att spelet är det rent allmänt. Dina vänner kanske föredrar den spelstil cs bjuder på än vad insurgency har att ge.

Själv lirar jag båda

Medlem

Spelade orginal spelet väldigt mycket när det kom ut förr, kul att namnet fortfarande går starkt.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Mindrax:

Gillade med Insurgency, ett riktigt bra FPS tycker jag.
Synd bara att alla mina vänner vägrar släppa pissiga CS:GO och testa Insurgency istället.

Bara för du tycker cs:go är pissigt så innebär det inte att spelet är det rent allmänt. Dina vänner kanske föredrar den spelstil cs bjuder på än vad insurgency har att ge.

Själv lirar jag båda

cyka blyat! <(^-^)>


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Nu har jag inte testat detta spel, eller Squad. Men kan man jämföra dom mot varandra? Om så, vilket tycker ni fångar er uppmärksamhet mest?

Medlem

Squad hit

Skrivet av Salsius:

Nu har jag inte testat detta spel, eller Squad. Men kan man jämföra dom mot varandra? Om så, vilket tycker ni fångar er uppmärksamhet mest?

Squad.

Men min åsikt är någorlunda partisk.
Squad härstammar nämligen från tidigare BF-modden, Project Reality.
Det är härligt att följa deras verk och uppdateringar på forumet och hittills har jag haft det väldigt roligt trots att det är alpha. En perfekt blandning mellan BF och ARMA.

Medlem

Smiska mig på stjärten och kalla mig pappa, äntligen! Nu saknas bara Red Orchestra i Unreal Engine 4 så är vi hemma.

Medlem
Skrivet av erson:

Bra! Avskyr source-motorn. Hoppas då fan inte att valve släpper några fler spel på denna skit motorn iallafall. Då ska de vara source2.

Wow! Vad är det som är så illa med Source?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Najs...synd bara att de släpper till konsol.

Medlem
Skrivet av Robalicious:

Squad hit

Skrivet av Salsius:

Nu har jag inte testat detta spel, eller Squad. Men kan man jämföra dom mot varandra? Om så, vilket tycker ni fångar er uppmärksamhet mest?

Squad.

Men min åsikt är någorlunda partisk.
Squad härstammar nämligen från tidigare BF-modden, Project Reality.
Det är härligt att följa deras verk och uppdateringar på forumet och hittills har jag haft det väldigt roligt trots att det är alpha. En perfekt blandning mellan BF och ARMA.

Kan bara instämma, har lirat både Insurgency (var dock väldigt länge sedan, kan ha ändrat sig väldigt mycket sedan dess) & Squad.

Får säga att det trots alpha-stadiet känns väldigt stabilt, har inte råkat ut för några kraschar eller stora buggar (bara någon enstaka grafik-glitch). Känns mer polerat än många AAA titlar vid release

Ett plus är att det är väldigt moget community i Squad och de mesta jag spelat med har varit trevliga (finns naturligtvis alltid någon "lustigkurre" dock).

Får väl passa på att erkänna att även jag inte är helt objektiv ^^

Medlem

Jag köpte Insurgency när det kom, och försökte spela det.
Men det låste sig hela tiden när jag skulle börja att spela och AVG varnade för att det var ett virus.
Jag sökte efter en lösning, men hittade ingen.
Så efter några försök att spela utan AVG så tröttnade jag och avinstallerade spelet.
Tyckte dessutom att det såg ut och kändes som en dålig CS-kopia.


signatur

autograph

Medlem

BF/DICE kan slänga sig i väggen. Insurgency är hands down den bästa upplevelsen när det gäller FPS.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av erson:

Bra! Avskyr source-motorn. Hoppas då fan inte att valve släpper några fler spel på denna skit motorn iallafall. Då ska de vara source2.

Wow! Vad är det som är så illa med Source?

Indeed, har aldrig varit med om något dåligt med den motorn. Jag tror erson bara är en bitter liten pojke :/

Medlem

Najs! Kan vi få lite fler vapen också? Och fix av nade launcher bug (korta distanser)?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Insurgency är ett spel jag aldrig kunnat gilla, älskade den gamla modden, men känslan i den släppta versionen är så fel. Tur att Squad finns.

1
Skriv svar