Betatesta Medal of Honor

Medlem

jävlar också.... ibland önskar jag att man inte hade barn som kräver ens tid... missade ju detta nu.. fan

Medlem

DÅ vet vi vilka "testare" vi ska klaga på sen om multi suger i MoH... =P


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Wingu:

Eh, tycker multiplayern var helt värdelös. En sämre version av BC2. Speciellt ljudet var skräp.

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

Kanske för att spelet är under testning, har du ens prövat det efter de 2 senaste patcherna? Nähe? Nej juste, det är beta, det inte till för att nötas, utan buggrensning.

Både Modern Warfare och bad company 2 beta gav ganska bra bild på hur slutversionen skulle se ut och "kännas". Hur tänker du när det skulle vara någon större skillnad i detta fall?

Eller så tror jag du helt enkelt slängde ur dig ditt inlägg förhastat eftersom jag hoppas verkligen inte att du tror att de saker Windu "klagade" på kommer att ändras radikalt innan release.

Medlem

hoppas ni gillar betan.

Skrivet av kaealy:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Wingu:

Eh, tycker multiplayern var helt värdelös. En sämre version av BC2. Speciellt ljudet var skräp.

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

Kanske för att spelet är under testning, har du ens prövat det efter de 2 senaste patcherna? Nähe? Nej juste, det är beta, det inte till för att nötas, utan buggrensning.

Både Modern Warfare och bad company 2 beta gav ganska bra bild på hur slutversionen skulle se ut och "kännas". Hur tänker du när det skulle vara någon större skillnad i detta fall?

Eller så tror jag du helt enkelt slängde ur dig ditt inlägg förhastat eftersom jag hoppas verkligen inte tror att de saker Windu "klagade" på kommer att ändras radikalt innan release.

personligen tycker jag att det är trevligt att folk avlider av ett skott i huvet , för en gångs skull.

har för mig att bfbc2 betan var lite tätare inpå release än denna är.

Medlem

Meh, to slow.. Ingen timing när det gäller sånt här

Medlem

Jävligt hyggligt att dela ut nycklar kl 18 när folk slutar jobba.......


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Missa: ( ingen som har en extra :P?

Medlem

fan hoppas ni ger ut mer betanycklar snart :/

Inaktiv

Nån som har en nyckel över? Skicka den gärna till mig!

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Jävligt hyggligt att dela ut nycklar kl 18 när folk slutar jobba.......

Livet är inte rättvist, FZ kan omöjligen lägga utdelningen på en tid som passar alla.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem
Skrivet av showerguy:

Nån som har en nyckel över? Skicka den gärna till mig!

Detsamma!

Medlem

När det är så få nycklar skulle ni ju kunna lotta ut dem, om det så hade varit 250 nycklar hade de försvunnit på en kvart ju

Medlem

Bara 30?
Om ni verkligen tror att ni kommer gilla spelet så kan ni ju förboka om erbjudandet fortfarande existerar.

btw alla ni som klagar på tiden. Tror ni att dom som jobbar på FZ vill stanna kvar tills klockan är 20-21 då dom nog hellre vill ligga på soffan och koppla av.
Dessutom finns det många som har tillgång till dator på jobbet som kan dra in på fz lite snabbt och även folk som har lov/semester etc..
Ni kan inte kräva att FZ ska hitta en tid som passar alla för det existerar inte.

Inaktiv

attans! satt och kollade på tv vid den tiden
Men jaja man har ju fortfarande en hel del att spela av det man har köpt ur steam rean!

Inaktiv

Kommer inte betan till Xbox 360 eller?


signatur

War never changes.

Medlem

Hur kan man klaga på buggar i en beta? Seriöst?

Vad är det folk har fått för sig? En beta är inte ett demo - en beta är buggtestning för den breda massan.

Jag sörjer inte att jag inte fick en nyckel. Kan testa demot istället.

Moderator | Testpilot

MP delen måste vara en av dem sämre jag sött på faktiskt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blev inte helt ledsen över att jag inte fick en nyckel. Kikade på ett par beta videos igår och spelet ser ut som Medal of Bad Company: Modern Warfare. Jag klagar absolut inte, spelet kan nog bli jättebra. Men det är roligt hur mycket det liknar alla stora shooters.

Medlem
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av totte1015:

Det är så jävla tråkigt att sidan lägger ner när det är sådana här javla korkade utlottningar!!!
Dela ut dom HELT random till dom som är reggade på FZ istället!!!!

Butthurt.

Din idé skulle bara sluta i att 29st av nycklarna hamnar hos folk som inte vill prova spelet/inte läser på sidan längre.

Fast de kunde ju ge oss en dag att säga "Jag vill ha en nyckel" och sen slumpa ut bland de som sagt att de vill ha en.

/ LordDaimos

Medlem

Förhandsboka det på cdon och fick en nyckel för ett par dagar sen. Jag tyckte spelet va riktigt tråkigt , då MOHAA serien är en av mina favoriter hade jag höga förväntningar. Men jag hoppas att den slutgiltiga produkten är bättre än betan.

Medlem

Har redan förbokat spelet via STEAM och har således betatestat i några dagar, måste säga att det känns som det har potential att bli årets spel. Ratade BC2 efter att ha betatestat det och det här är mycket bättre. Efter att ha tävlat i MW2 så känns det här som att det är värt att vänta till den kalla hösten på...


signatur

Alltid retar det nån.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

jävlar också.... ibland önskar jag att man inte hade barn som kräver ens tid... missade ju detta nu.. fan

Boka på webhallen
Välj hämta i butik
Vänta in din nyckel som kommer i mailen
Avboka.
KLART

Redaktör
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av Mikzarn:
Skrivet av totte1015:

Det är så jävla tråkigt att sidan lägger ner när det är sådana här javla korkade utlottningar!!!
Dela ut dom HELT random till dom som är reggade på FZ istället!!!!

Butthurt.

Din idé skulle bara sluta i att 29st av nycklarna hamnar hos folk som inte vill prova spelet/inte läser på sidan längre.

Fast de kunde ju ge oss en dag att säga "Jag vill ha en nyckel" och sen slumpa ut bland de som sagt att de vill ha en.

/ LordDaimos

Såna här utdelningar kräver en del jobb. De här nycklarna kom hastigt på och vi har inte haft möjlighet att göra ett stort projekt av dem. Denna betautdelningsmetod är minst arbetskrävande för oss, därför blev det den.


signatur
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Wingu:

Eh, tycker multiplayern var helt värdelös. En sämre version av BC2. Speciellt ljudet var skräp.

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

Kanske för att spelet är under testning, har du ens prövat det efter de 2 senaste patcherna? Nähe? Nej juste, det är beta, det inte till för att nötas, utan buggrensning.

trodde betan mest var till för att locka till sig förbokningar.. ??

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

MP delen måste vara en av dem sämre jag sött på faktiskt.

äh det är lugnt, det patchar de bort sen

Medlem

Här ges det bort nycklar och allt jag läser är klagomål. Typiskt folk.

Fick en nyckel tidigare och har spelat ända sedan dag ett lite till och från, gillar verkligen det här spelet, enda som saknas skulle väl vara lite mer customization, fler vapen och alternativ bland klasserna och sådär. Men det känns som ett verkligen stadigt lir. Varken mer eller mindre! Ska köpas.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Gnäll gnäll gnäll


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Moderator | Testpilot
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av uberpwnage2.0:

MP delen måste vara en av dem sämre jag sött på faktiskt.

äh det är lugnt, det patchar de bort sen

klart det är beta men knappt ngn av banorna använder ens frostbite motorn till fullo. Betan i BC2 var ju faktiskt kul då man kunde spränga stuff, men inte är det så i denna?

Ingen rekyl heller. Är det okej att skylla på att det är beta för att den inte är med?

Spelet kommer säkert sälja bra men tror det dör ut rätt fort tbh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

dNl
Medlem
Skrivet av Wingu:

Och alla som klagar över att ni inte fått nyckel:
1. Förboka spelet på webhallen och invänta nyckel.
2. ???
3. Ta bort bokningen
4. Profit

De har slut på nycklar sen ett bra tag tillbaka.

Medlem

Helt galet att folk kan klaga på MOH. Detta är hur kul som helst och ljudet är betydligt bättre än BC2. Mer autentiskt och upp piffat. Lite irriterande att det tar någon sekunds paus när man dör annars så är känslan klockren. Älskar att man måste vara bra på att sikta för att vinna en eldstrid. Så trött på COD där spelet aimar åt dig. Spelat betan i ca en vecka och jag kan inte sluta. Hoppas EA servrar har lite stabilare uppkoppling bara när spelet släpps.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

123
Skriv svar