Rockstar-ägaren teasar om stora saker på E3-mässan

Robot
Medlem
Rockstar-ägaren teasar om stora saker på E3-mässan

GTA5 SP Expansion?
Red Dead till PC?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

GTA5 SP Expansion?
Red Dead till PC?

Att porta Red Dead till PC känns knappast som någonting extra-ordinärt.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Hipshot:

GTA5 SP Expansion?
Red Dead till PC?

Att porta Red Dead till PC känns knappast som någonting extra-ordinärt.

Kanske inte nej, men hade hade varit kul


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Borderlands 3 lär väl visas upp men skulle inte vänta på någon release detta eller ens nästa år.

Medlem

Om det inte är Red Dead eller möjligtvis SP-dlc till V Så blir jag rysligt besviken.

Medlem

Red Dead 3 naturligtvis, annars är det ju inte "in a big way".


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Skribent

Bully 2!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ny story, nya karaktärer?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ehm, Ny story? Antagligen en fortsättning om hans son? Finns nog många vägar dom kan ta

Medlem

HD version av RDR till de senaste konsolerna och PC plus att uppföljaren släpps om några månader till samma plattformar.

A boy can dream.

Medlem

Nytt Brothers in Arms? Pretty please?

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ny story, nya karaktärer?

Visst, men då är det väl ett nytt spel? Behöver väl inte vara ett Red Dead-spel. Låt serien vila i frid, jag tycker den är perfekt som den är. Börja en ny IP istället.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ny story, nya karaktärer?

Visst, men då är det väl ett nytt spel? Behöver väl inte vara ett Red Dead-spel. Låt serien vila i frid, jag tycker den är perfekt som den är. Börja en ny IP istället.

Men varken Red dead revolver eller Redemption hade samma karaktärer eller story(?), så varför inte göra ett tredje spel med nya karaktärer och story?

tnn
Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ny story, nya karaktärer?

Visst, men då är det väl ett nytt spel? Behöver väl inte vara ett Red Dead-spel. Låt serien vila i frid, jag tycker den är perfekt som den är. Börja en ny IP istället.

Det har gått helt okej för GTA-serien.

Medlem

Hoppas på RDR till PC
DLC till GTA 5 som inte är till GTA Online
Nytt Borderlands

Medlem

Brothers in Arms och Red Dead 3 hade varit suveränt.

Medlem

Nytt Red Dead vore inte helt fel! tveklöst bästa Rockstar spelet jag spelat.

Medlem

Ett nytt Table Tennis spel

Medlem

Nej nej. Det är Red dead redemption 2. Rykten säger att det redan kommer I oktober. Tre olika karaktärer. .. ungefär som GTA V. Men den tredje är spelarens egen skapelse. Har haft koll på detta ett tag nu. Flera sajter som bekräftar samma info.

Medlem

En fet jävla DLC till GTA V tack!

Red Dead-smörjan blankar jag fan i!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Är inte särskilt intresserad av något från Rockstar (och särskilt inte Ken Levine, Bioshock är överhypad smörja) förutom mer Red Dead. Och då till PC.

Medlem

nytt ip.
mmorpg.

Medlem

Red dead redemption 2 o ettan följer med till xbone vid förköp, varför håller de annars på o testar det till one, dessutom verkar det vara nya grejen.

Medlem

Varför för har jag en känsla det är inget av dem spelen som dem kommer dra upp, säkert något helt nytt och tråkigt.

Medlem

"EA Play i Los Angeles den 12-14 juni och i London den 12:e."

12:e? Kör dom 2 EA event på samma dag? svårt att tänka mig

Medlem
Skrivet av FRULZ:

En fet jävla DLC till GTA V tack!

Red Dead-smörjan blankar jag fan i!

Har du kört Red Dead menar du och det var inget att hänga i granen eller? Jag har själv inte kört spelet, men alla jag pratar med säger att spelet är bästa skiten sen skivat bröd, ingen som tycker spelet är dåligt.

Och i så fall, vad är det du inte gillar med Red Dead Redemption?

Medlem
Skrivet av jk78ki:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av StrongBad:

Kan ett nytt Red Dead verkligen fungera? Tycker Redemption var komplett sett till story och miljö.

Ny story, nya karaktärer?

Visst, men då är det väl ett nytt spel? Behöver väl inte vara ett Red Dead-spel. Låt serien vila i frid, jag tycker den är perfekt som den är. Börja en ny IP istället.

Men varken Red dead revolver eller Redemption hade samma karaktärer eller story(?), så varför inte göra ett tredje spel med nya karaktärer och story?

Redemption är ingen direkt uppföljare till Revolver, så om det nu rör sig om Redemption 2 så kan det mycket väl vara en fortsättning på storyn där man spelar som Jack. Men självklart kan det handla om en helt ny karaktär och en helt ny story. Rockstar gör sällan direkta uppföljare, så det är nog bara att vänta och se

1
Skriv svar