Arbetar Remedy med Alan Wake 2?

Robot
Medlem
Arbetar Remedy med Alan Wake 2?

Hmm hade nästan för mig att dom redan sagt dom arbetar med alan wake?

Medlem

Synd att dom inte gjorde Alan Wake 2 istället för Quantum Break. Tyvärr verkar QB va en riktigt (snygg) snore-fest.

Medlem
Skrivet av BOMBAii:

Synd att dom inte gjorde Alan Wake 2 istället för Quantum Break. Tyvärr verkar QB va en riktigt (snygg) snore-fest.

Verkar vara riktigt kul action lir jämfört med andra överhypande cover based shooter. Här gäller det att stå på tårna.

Inaktiv

Längtar efter en uppföljare på Alan Wake. Ett av förra generationens absoluta toppspel (kanseringen hamnade lite i skuggan av ett annat storspel bara).

Quantum Break verkar bli fruktansvärt bra det med, så det är fantastiska tider å vara en Xbox ägare (sen att man får Alan Wake med all DLC + Alan Wakes American Nightmare via bakåtkompabilitet vid köp av Quantum Break gör ju inte saken sämre).

Undrar när folk börjar inse hur mycket bättre One är än konkurrenten....

Medlem

let me guess det kommer inte komma till PC då eller ?

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av BOMBAii:

Synd att dom inte gjorde Alan Wake 2 istället för Quantum Break. Tyvärr verkar QB va en riktigt (snygg) snore-fest.

Verkar vara riktigt kul action lir jämfört med andra överhypande cover based shooter. Här gäller det att stå på tårna.

Verkligen! Är väldigt trött på cover based för det är samma spel i olika fasader. Men detta såg väldigt intressant ut! Sen är ju Remedy verkligen bäst på slow motion

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

let me guess det kommer inte komma till PC då eller ?

Både Alan Wake och Max Payne är släppta på PC och Quantum Break kommer att släppas till PC. Så dom kommer nog släppa Alan Wake 2 till PC också.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SWEBarb:

let me guess det kommer inte komma till PC då eller ?

Märklig gissning med tanke på att alla deras tidigare spel till konsoller även släppts till PC.

Medlem
Skrivet av Karl Ljung:
Skrivet av SWEBarb:

let me guess det kommer inte komma till PC då eller ?

Både Alan Wake och Max Payne är släppta på PC och Quantum Break kommer att släppas till PC. Så dom kommer nog släppa Alan Wake 2 till PC också.

Skulle inte förvåna mig om det endast släpps till Windows 10 och då exklusivt i Windows store på PC fronten.

Medlem

Alan Wake är ett av de bästa spel jag spelat. Vill gärna ha mer av den världen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Karl Ljung:
Skrivet av SWEBarb:

let me guess det kommer inte komma till PC då eller ?

Både Alan Wake och Max Payne är släppta på PC och Quantum Break kommer att släppas till PC. Så dom kommer nog släppa Alan Wake 2 till PC också.

Skulle inte förvåna mig om det endast släpps till Windows 10 och då exklusivt i Windows store på PC fronten.

Så länge som det inte är någon "Windows Store" eller Windows 10 exklusiv smörja, så vore det verkligt trevligt med ett nytt Alan Wake.

Medlem

Personligen hellre ett Remedy Max Payne än en uppföljare till Alan Wake. Det senare var ett "bra" spel helt klart, men det fastnade aldrig riktigt för min del.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Alan Wake var magiskt bra. Blir lätt ett inköp av en tvåa.
Max Payne däremot föll mig aldrig på läppen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mindrax:

Alan Wake var magiskt bra. Blir lätt ett inköp av en tvåa.
Max Payne däremot föll mig aldrig på läppen.

Lite tvärtom här. Eller ja, inte tvärtom, Alan Wake var ett bra spel. Max Payne däremot hör till de bästa skjutspelen jag kört.

1
Skriv svar