Betan av The Division var omåttligt populär

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Dominus:

Jag kommer inte på ett enda spel som har ett liknande system du önskar, så det måste ju onekligen gått väldigt bra för de spelen.

Ultima Online var grymt populärt på sin tid, där det var full PvP över hela servern. Många spelare valde att ha en inställning igång som varnade när du var på väg att göra en handling (slänga spell, skjuta, pickpocketa, etc) mot en eller flera spelare som skulle flagga dig som lovligt byte (snarliknande rogue i Division).
Och World of Warhammer känner du säkert igen, som har ett slags snarliknande pvpsystem.
Så ja, det har gått otroligt jävla bra för de spelen. Bara för att nämna två spel.

Spelade mycket Ultima Online och där kunde man inte stänga av PvP, vilket är det du föreslår.
Jag står fast vid att om man får välja själv om man ska kunna "råka" gå rogue eller inte tar bort själva grejen med Dark Zone.
World of Warhammer har jag aldrig hört talas om, menar du Warhammer Online?

Jag tror inte vi kommer att komma längre i denna diskussionen, du vill näst intill förstöra DZ med ditt förslag.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Dominus:

Jag kommer inte på ett enda spel som har ett liknande system du önskar, så det måste ju onekligen gått väldigt bra för de spelen.

Ultima Online var grymt populärt på sin tid, där det var full PvP över hela servern. Många spelare valde att ha en inställning igång som varnade när du var på väg att göra en handling (slänga spell, skjuta, pickpocketa, etc) mot en eller flera spelare som skulle flagga dig som lovligt byte (snarliknande rogue i Division).
Och World of Warhammer känner du säkert igen, som har ett slags snarliknande pvpsystem.
Så ja, det har gått otroligt jävla bra för de spelen. Bara för att nämna två spel.

Spelade mycket Ultima Online och där kunde man inte stänga av PvP, vilket är det du föreslår.
Jag står fast vid att om man får välja själv om man ska kunna "råka" gå rogue eller inte tar bort själva grejen med Dark Zone.
World of Warhammer har jag aldrig hört talas om, menar du Warhammer Online?

Jag tror inte vi kommer att komma längre i denna diskussionen, du vill näst intill förstöra DZ med ditt förslag.

Warhammer online gick ju inte särskilt bra så måste vara Warcraft som menas.

Rogue systemet måste definitivt ses över, det finns mycket som leder till oönskade situationer inte minst med de automatiska tornen.
Men om de låter spelare välja själva om de kan skjuta/skjutas av andra i Darkzone så förstör de hela iden. Då finns det inte längre någon risk med Darkzones och inga konsekvenser av spelarens agerande.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Ruskendrul:

Folk som fortfarande skriker sig trollhesa över att det krävs ett helt magasin för att döda någon har tappat all trovärdighet.

Sanningen är att ni som måste skjuta ett helt magasin för att döda något i spelet har antingen med flit dålig gear och/eller så skjuter ni inte rakare än en potta med skit.

Jag sänker det mesta på några få salvor, har inga problem att få ett magasin att räcka till flera fiender. Sätter man headshots går både motståndare och spelare ner som en mikrofon på Avicii spelning.

Sluta lipa över eran egna inkompetens - det är aldrig spelets fel, men det får er att se skitfåniga ut i kommentatorsfälten.

Stor tuttan .. hur många 7.62 skott tror du ON AVARAGE det tar att döda nån irl .. svaret är 3 .. och vanligvis de gevär irl som bär det irl har ett 30 skott magasin ofc ingen människa är bra nog att döda 10 pers med ett 30 skott mag .. så sluta leva med dina stora hästar ..

Tror du behöver en reality check.
Här diskuteras spel, inte verklighet. Har du svårt att skilja på de båda bör du genast sluta spela och uppsöka vård.

SJÄLVKLART! "Facepalm"

Vi diskuterar ett spel som är in till minsta detalj gjort för att se ut som New york .. hade det sett ut som BORDERLANDS och haft overkliga vapen så hade ingen gnällt på detta ..

Jämför The division med Rainbow 6 .. hur skit hade det spelet varit om du hade behövt sätta 5x gånger mer kulor i folk där? Men istället fick vi ett bra spel

https://www.youtube.com/embed/de0evXPnQmk

Ingen kommer spela The division ett år efter launch för folk kommer tröttna på det så fort de har lirat några timmar..

Sist jag kollade var inte New York i stort sätt öde efter en katastrof, eller för den delen fyllt av eldkastarbeväpnade snubbar i gasmask. Jag har dock aldrig varit där så får väl lita på ditt ord om att det var realism de gick efter..... .......!.......

Medlem

Jag började nästan gråta i måndags eftermiddag då jag kom hem från jobbet och insåg att spelet jag sett fram emot hela dagen inte var tillgängligt längre!


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Begriper inte riktigt varför vissa har fått för sig att det skulle vara något annat än en RPG-shooter? Detta kommer INTE konkurrera med Arma, Battlefield, CoD, osv, och det strävar INTE efter realism mer än estetiskt. Vad är det ni inte förstår?

Det är vad det är, dvs ett RPG i första hand, och online-shooter i andra, och det är förbaskat bra på båda punkterna trots att man bara fått skrapa lite på ytan än sålänge i betan.

Att folk dömer ut spelet pga brist på innehåll och att man kommer tröttna efter några timmar är ju bara trams. Ni har väl inte den blekaste aning vad som väntar efter release? Ni har bara spelat 4 lvlar av 30 och inte ens då var allt innehåll med.

Gillar man inte spelet för dess spelmekanik, känsla, genre, eller whatever, fine. Men era argument hittills är ju helt invalida. Tro mig, vi är bra många fler som diggar Division skarpt och det här spelet kommer leva många år!

Medlem

Spelade betan och blev väldigt besviken.
1. Betan var för låst, ex. kunde man inte prova på perks, eller crafting samt skillsen var också sjukt begränsade.
2. Upptäckte att DarkZone vilket är enda PvP systemet som finns i spelet är sjukt bestraffande och blir ett carebear område. Man tjänar inget på att döda en person då hela zonen ser exakt vart du är som Rogue spelare och alla kommer efter en. Om man skjuter för att försvara sig så blir man rogue och får mer tid, även om man inte är ute efter att döda folk. Mängden exp man tjänar på att döda flera spelare, emot att bara dö en enda gång är inte värd, du blir av med mer än du tjänar.
Det jag upptäckte är att spelare samlar ihop sig för att döda NPC'er tillsammans, och sedan lämna in som en grupp. Varför riskera bli av med bästa looten i spelet när man kan få den säkert och effektivt utan någon större effort?

Skrivet av noiser:

Spelade betan och blev väldigt besviken.
1. Betan var för låst, ex. kunde man inte prova på perks, eller crafting samt skillsen var också sjukt begränsade.
2. Upptäckte att DarkZone vilket är enda PvP systemet som finns i spelet är sjukt bestraffande och blir ett carebear område. Man tjänar inget på att döda en person då hela zonen ser exakt vart du är som Rogue spelare och alla kommer efter en. Om man skjuter för att försvara sig så blir man rogue och får mer tid, även om man inte är ute efter att döda folk. Mängden exp man tjänar på att döda flera spelare, emot att bara dö en enda gång är inte värd, du blir av med mer än du tjänar.
Det jag upptäckte är att spelare samlar ihop sig för att döda NPC'er tillsammans, och sedan lämna in som en grupp. Varför riskera bli av med bästa looten i spelet när man kan få den säkert och effektivt utan någon större effort?

1. Det är beta. Har du någonsin spelat en beta där allting är upplåst? Uppenbarligen var det inte crafting eller resten av skillsen dom ville att man skulle testa.

2. Det kan dom ändra med knapptryck, och kommer förmodligen reglera fram och tillbaka framöver. Tyckte också att belöningen var för liten, men långt ifrån gamebreaking.

Medlem
Skrivet av noiser:

Spelade betan och blev väldigt besviken.
1. Betan var för låst, ex. kunde man inte prova på perks, eller crafting samt skillsen var också sjukt begränsade.
2. Upptäckte att DarkZone vilket är enda PvP systemet som finns i spelet är sjukt bestraffande och blir ett carebear område. Man tjänar inget på att döda en person då hela zonen ser exakt vart du är som Rogue spelare och alla kommer efter en. Om man skjuter för att försvara sig så blir man rogue och får mer tid, även om man inte är ute efter att döda folk. Mängden exp man tjänar på att döda flera spelare, emot att bara dö en enda gång är inte värd, du blir av med mer än du tjänar.
Det jag upptäckte är att spelare samlar ihop sig för att döda NPC'er tillsammans, och sedan lämna in som en grupp. Varför riskera bli av med bästa looten i spelet när man kan få den säkert och effektivt utan någon större effort?

Ja det är väl klart att det ska vara bestraffande att attackera en som är med i samma gruppering som en själv?
Vet inte om du förstått det än men vi spelare har blivit inkallade av den amerikanska regeringen för att röja upp i New York och ordna upp staden som är ett enda stort kaos innan vi kommer dit.
Väljer man då att attackera sina medspelare har man brutit mot detta och blir straffad genom att gå rogue i x antal sekunder/minuter.

Det är alltså meningen att det ska vara bestraffande.

Inaktiv
Skrivet av InfernoPervers:

Begriper inte riktigt varför vissa har fått för sig att det skulle vara något annat än en RPG-shooter?

Jag tillhör oxå dom som blev förblindade av den trailern 2013. Insåg inte förrän trailern 2014 att det skulle bli ett RPG faktiskt. Det är ju verklighetsbaserade vapen, utrustning och utseende. I min värld var Tom Clancy assoscierat med viss vikt på realism, tills nu.
Tyckte inte fienderna tålde så mycket i E3 trailern 2013 heller. Så jag antog att det skulle vara som de andra Tom Clancy spelen.

Hade de gett fan i att namnge spelet Tom Clancy hade jag inte känt mig lika bitter. Min hjärna säger nej, men jag tyckte betan var rätt skoj.
Frågan för mig är om det är fullpris skoj.. I think not.

Medlem
Skrivet av Turbodog:
Skrivet av InfernoPervers:

Begriper inte riktigt varför vissa har fått för sig att det skulle vara något annat än en RPG-shooter?

Jag tillhör oxå dom som blev förblindade av den trailern 2013. Insåg inte förrän trailern 2014 att det skulle bli ett RPG faktiskt. Det är ju verklighetsbaserade vapen, utrustning och utseende. I min värld var Tom Clancy assoscierat med viss vikt på realism, tills nu.
Tyckte inte fienderna tålde så mycket i E3 trailern 2013 heller. Så jag antog att det skulle vara som de andra Tom Clancy spelen.

Hade de gett fan i att namnge spelet Tom Clancy hade jag inte känt mig lika bitter. Min hjärna säger nej, men jag tyckte betan var rätt skoj.
Frågan för mig är om det är fullpris skoj.. I think not.

Håller helt med. Detta hade kunnat vara realistiskt och ändå varit ett RPG, skada och hälsa är inte de enda faktorerna som kan spela in i ett RPG.
De kunde hellre fokuserat mer på olika ammotyper, sikten, vapenmods och gubbens precisionskytte.
Givetvis smarta fiender som sitter i betäckning, och flankar osv. kan mer än väl ersätta en fiende med ashög hälsa.
Men som sagt, inget problem om de bara inte haft Tom Clancy i titeln..

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av noiser:

Spelade betan och blev väldigt besviken.
1. Betan var för låst, ex. kunde man inte prova på perks, eller crafting samt skillsen var också sjukt begränsade.
2. Upptäckte att DarkZone vilket är enda PvP systemet som finns i spelet är sjukt bestraffande och blir ett carebear område. Man tjänar inget på att döda en person då hela zonen ser exakt vart du är som Rogue spelare och alla kommer efter en. Om man skjuter för att försvara sig så blir man rogue och får mer tid, även om man inte är ute efter att döda folk. Mängden exp man tjänar på att döda flera spelare, emot att bara dö en enda gång är inte värd, du blir av med mer än du tjänar.
Det jag upptäckte är att spelare samlar ihop sig för att döda NPC'er tillsammans, och sedan lämna in som en grupp. Varför riskera bli av med bästa looten i spelet när man kan få den säkert och effektivt utan någon större effort?

Ja det är väl klart att det ska vara bestraffande att attackera en som är med i samma gruppering som en själv?
Vet inte om du förstått det än men vi spelare har blivit inkallade av den amerikanska regeringen för att röja upp i New York och ordna upp staden som är ett enda stort kaos innan vi kommer dit.
Väljer man då att attackera sina medspelare har man brutit mot detta och blir straffad genom att gå rogue i x antal sekunder/minuter.

Det är alltså meningen att det ska vara bestraffande.

Tydligen är det du som inte förstår. Straffet är inte i led med belöningen. Just nu finns det inget incentive alls att ens försöka köra PvP i en zone som är specifikt utvecklat för detta. För NPC'erna är inte något svårare där emot en hard instance. Det är obalanserat spelande vilket jag klagar på. Min gissning är att utvecklarna kommer ändra detta allt eftersom tiden går, men för mig är det för obalanserat redan vid start att jag inte känner tillit för utvecklingen av spelet. Som det är nu hade man hellre varit utan Darkzone helt och hållet då det hade skapat en mer trovärdig spelvärld.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Spelade mycket Ultima Online och där kunde man inte stänga av PvP, vilket är det du föreslår.
Jag står fast vid att om man får välja själv om man ska kunna "råka" gå rogue eller inte tar bort själva grejen med Dark Zone.
World of Warhammer har jag aldrig hört talas om, menar du Warhammer Online?

Jag tror inte vi kommer att komma längre i denna diskussionen, du vill näst intill förstöra DZ med ditt förslag.

Du kunde aldrig stänga av PvP i ultima online om du befann dig på Felucca, och det är inget jag någonsin sagt. men jag säger att du kunde ställa in att få en varning varje gång du var på väg att begå en "kriminell" handling mot en annan spelare vilket förhindrade att du gjorde misstag.
Alla spelutvecklare vet att ingen spelare tycker om att straffas för att han gör misstag, och i the Division så kommer du straffas väldigt hårt. Att inte riskera att gå rogue om man inte vill det vore den enklaste lösningen som finns, vilket inte alls betyder att PvP skulle vara avstängt som du säger, du skulle fortfarande vara lovligt byte för Rogues och du skulle utan problem kunna anfalla rogues eller välja att gå rogue när du själv väljer det, MEN DET SKULLE FÖRHINDRA MISSTAG. Capish?

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:
Skrivet av noiser:

Spelade betan och blev väldigt besviken.
1. Betan var för låst, ex. kunde man inte prova på perks, eller crafting samt skillsen var också sjukt begränsade.
2. Upptäckte att DarkZone vilket är enda PvP systemet som finns i spelet är sjukt bestraffande och blir ett carebear område. Man tjänar inget på att döda en person då hela zonen ser exakt vart du är som Rogue spelare och alla kommer efter en. Om man skjuter för att försvara sig så blir man rogue och får mer tid, även om man inte är ute efter att döda folk. Mängden exp man tjänar på att döda flera spelare, emot att bara dö en enda gång är inte värd, du blir av med mer än du tjänar.
Det jag upptäckte är att spelare samlar ihop sig för att döda NPC'er tillsammans, och sedan lämna in som en grupp. Varför riskera bli av med bästa looten i spelet när man kan få den säkert och effektivt utan någon större effort?

1. Det är beta. Har du någonsin spelat en beta där allting är upplåst? Uppenbarligen var det inte crafting eller resten av skillsen dom ville att man skulle testa.

2. Det kan dom ändra med knapptryck, och kommer förmodligen reglera fram och tillbaka framöver. Tyckte också att belöningen var för liten, men långt ifrån gamebreaking.

1. Ja, jag har spelat alpha, beta, och flera teststadier där det har varit allt ifrån låst, till helt öppet utan en enda restriktion. Och jag står kvar vid att denna var för låst för mitt tycke och smak. Att släppa en öppen beta, där man begränsat spelet så hårt som man här gjorde, skapar ett dåligt intryck för massorna, vilket blir dålig publicitet. Ja, det kommer finnas folk som gillar det de fick spela, men jag har redan sett hur många som reagerat likadant som mig, de klagar på de punkter jag tagit upp samt flera, och just nu verkar dark zone vara största samtalsämnet. Så därmed tycker jag att det var ett dumt beslut.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Dominus:

Spelade mycket Ultima Online och där kunde man inte stänga av PvP, vilket är det du föreslår.
Jag står fast vid att om man får välja själv om man ska kunna "råka" gå rogue eller inte tar bort själva grejen med Dark Zone.
World of Warhammer har jag aldrig hört talas om, menar du Warhammer Online?

Jag tror inte vi kommer att komma längre i denna diskussionen, du vill näst intill förstöra DZ med ditt förslag.

Du kunde aldrig stänga av PvP i ultima online om du befann dig på Felucca, och det är inget jag någonsin sagt. men jag säger att du kunde ställa in att få en varning varje gång du var på väg att begå en "kriminell" handling mot en annan spelare vilket förhindrade att du gjorde misstag.
Alla spelutvecklare vet att ingen spelare tycker om att straffas för att han gör misstag, och i the Division så kommer du straffas väldigt hårt. Att inte riskera att gå rogue om man inte vill det vore den enklaste lösningen som finns, vilket inte alls betyder att PvP skulle vara avstängt som du säger, du skulle fortfarande vara lovligt byte för Rogues och du skulle utan problem kunna anfalla rogues eller välja att gå rogue när du själv väljer det, MEN DET SKULLE FÖRHINDRA MISSTAG. Capish?

Vilken tur att du redan blir varnad om du råkar träffa någon med ett skott innan du går rogue då.
"Ingen spelare tycker om att straffas om han gör misstag"
Ok, säg det till From Software, de verkar inte ha förstått det än.

"Man ska inte behöva gå rogue om man inte vill!!!" Suck...
Gå. Inte. In. I. Dark. Zone. Då!
Vill du inte riskera att bli av med någonting om du nu bara klarar av att springa runt och spreja hej vilt omkring dig, så håll dig utanför DZ, du kommer att kunna få samma eller likvärdigt gear i PvE som i PvP.

"Ah, men nu är det faktiskt så att ForrestFox bara gjorde ett litet misstag! Visst, han kanske hjälpte till att ha ihjäl x antal medlemmar ur The Division när han bara slängde iväg en granat utan att tänka, men det gör ingenting för det var bara ett misstag!"

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

glömde ens testa trots att jag hade det installerat

Heh, jag var på fest under lördagen, och blev chaffis till akuten mitt i natten, så efter en viss tids väntan på att akutbesöket mitt i natten skulle bli klart somnade jag och sov mig igenom hela söndagen... Då jag hade tänkt testa betan...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:
Skrivet av monsterbenke:

glömde ens testa trots att jag hade det installerat

Heh, jag var på fest under lördagen, och blev chaffis till akuten mitt i natten, så efter en viss tids väntan på att akutbesöket mitt i natten skulle bli klart somnade jag och sov mig igenom hela söndagen... Då jag hade tänkt testa betan...

haha! jag startade tom spelet och allt, sen dök bruden upp och sen var det kört dan efter läser man om hur betan var rekordpoppis, och över. yaaay


signatur

//monster

Medlem

Spelade ca 2 timmar och tyckte faktiskt att spelet vara ganska trist, men mycket av det beror nog på att det mesta var låst och man känner ingen progress i ett spel demo. Blir nog ett köp för att driva tiden lite, men tror inte att det är något jag spelar i efter sommaren direkt.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Lappis82:

lagt 60 timmar delat på Closed för ett par veckor sedan samt den öppna som va nu i helgen. och gillar spelet skarpt men 2 saker som oroar mig.
1. Endgame? ska bli intressant o se vad det är och hoppas innerligt att det håller i längden för har grymt kul både me polare o solo.
2. Hackers råkade ut för en snubbe som rensade hela DZ genom byggnader o allt , och i ett spel som Division där man förlorar potentiel gear, EXP och DZ dollar så är ju anti cheat en extremt viktigt del för annars dör hela spelet. jag kommer alltid köra med shadowplay i DZ sen när hela spelet är ute det är en sak som är klar.

End game... denna floskel som först började användas för spel med en månadskostnad har tyvärr även börjat användas för spel där man bara betalar för själva spelet.
Enkelt sagt så kommer end game vara att döda fiender eller döda sina medmänniskor för att sedan extracta deras loot.
Är ju redan några DLC inplanerade som kommer lägga till ytterligare missions, så det är väl det.

Hackers är jag också lite smått orolig för, dock så stötte jag inte på så värst många under betan.. det värsta som hände var att några som hade gått rogue hade lyckats ta sig in någonstans där ingen kunde nå dem.

mm jag mötte faktiskt bara 1 i den öppna betan. så det får la vara godkännt men kommer nog som sagt alltid lira med shadowplay när man springer i DZ så man har lite "bevis" vid rapporteringar mm.. End game / late game. att det finns tillräckligt att göra när man farmar loot =P så det inte blir för enformigt. så det inte enbart är DZ typ tillräckligt många "missions/instancer" som man kan köra på hard etc så finns det ju o göra o så DZ såklart tyckte det va sjukt kul solo och i grupp. blir ju väldigt mer spänning när man kör solo o inte kan lita på ngt som rör sig där inne =P visst det kommer ju garanterat bli så att man hamnar i en DZ som det blir för mycket ganking etc men är ju bara o lämna o så hoppas man får en "ny" efter en stund samt att kartan är ju väldigt mycket större så kan ju smyga runt mer sen. la totalt 60 timmar på betan blev la närmare 20 på den stängda där det blev mycket exploits mm den sista dagen men det va ju mycket pga klantig kodning av avgrännsningen vem kom på iden att du skulle bli teleporterad till safe house när man sprang ut där måste ju haft ett ordentligt hjärnsläpp =P ble ju bättre sen när man dog som det va i den öppna betan. ska bli kul iallafall är rätt många polare som tänker lira så kommer nog inte bli så mycket solo ändå =P

Medlem
Skrivet av monsterbenke:
Skrivet av ChosenByGod:
Skrivet av monsterbenke:

glömde ens testa trots att jag hade det installerat

Heh, jag var på fest under lördagen, och blev chaffis till akuten mitt i natten, så efter en viss tids väntan på att akutbesöket mitt i natten skulle bli klart somnade jag och sov mig igenom hela söndagen... Då jag hade tänkt testa betan...

haha! jag startade tom spelet och allt, sen dök bruden upp och sen var det kört dan efter läser man om hur betan var rekordpoppis, och över. yaaay

Hehe jo irl kan ställa till det =P jag hade förvarnat sambon att hon fick lite mer o göra beta helgen =P och har en extremt förstående Sambo är väldigt bortskämd. =P ett exempel på hur mycket va en polare som fråga om jag skulle haka på en fest o jag sa till sambon att det kan ju bli så att jag inte kommer hem förän på söndag (detta va en fredag) fick svaret "Det är klart att du ska festa me dina polare" jag frågade vilken planet hon kom från =P (detta var ju dock innan kids)
fick la lagt 40 timmar på den öppna betan =P

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av mickemat:
Skrivet av Devan:

När jag såg e3 trailern 2013 jo .. i halo kan man förstå att man kan ta några skott innan man dör med armor/energi sköldar, men när du har på dig en keps och jeans och du kan ta mer skada än master cheif så undrar jag hur utvecklarna tänkte ..

Är du ny till spel eller trollar du?

varför skulle han trolla, är det allmänt känt att kepsar skyddar mot 9mm spetskulor?

Nä, det finns enorma mängder realiteter i spel som inte är allmänt kända i verkligheten. Förväntar du dig att din karaktär ska bli trött, behöva käka samt gå och skita emellanåt också?

Spela The Sims istället.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Över45:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av mickemat:
Skrivet av Devan:

När jag såg e3 trailern 2013 jo .. i halo kan man förstå att man kan ta några skott innan man dör med armor/energi sköldar, men när du har på dig en keps och jeans och du kan ta mer skada än master cheif så undrar jag hur utvecklarna tänkte ..

Är du ny till spel eller trollar du?

varför skulle han trolla, är det allmänt känt att kepsar skyddar mot 9mm spetskulor?

Nä, det finns enorma mängder realiteter i spel som inte är allmänt kända i verkligheten. Förväntar du dig att din karaktär ska bli trött, behöva käka samt gå och skita emellanåt också?

Spela The Sims istället.

Precis.

Releasehästryttare
Skrivet av Över45:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Redstar:
Skrivet av mickemat:
Skrivet av Devan:

När jag såg e3 trailern 2013 jo .. i halo kan man förstå att man kan ta några skott innan man dör med armor/energi sköldar, men när du har på dig en keps och jeans och du kan ta mer skada än master cheif så undrar jag hur utvecklarna tänkte ..

Är du ny till spel eller trollar du?

varför skulle han trolla, är det allmänt känt att kepsar skyddar mot 9mm spetskulor?

Nä, det finns enorma mängder realiteter i spel som inte är allmänt kända i verkligheten. Förväntar du dig att din karaktär ska bli trött, behöva käka samt gå och skita emellanåt också?

Spela The Sims istället.

Första sims va ett bra spel för sin tid, men fuck köpa 50+ expantioner till sims 4 + att det är på origin ..

Väntar på detta fan project at bli klart:

Medlem

Hatar "open world" när man inte kan gå in mer än 5 byggnader på 15 kvarter Efter 5 timmar så hade man gjort allt i betan också, inklusive dark zone .
Nej fyfan så tråkigt spel, jag satt väntade på folk skulle bli rogue tog alltid de sista skotten och dödade dem och man lvlade alldeles för mycket på det. Får la tacka att jag aldrig behöver lägga mer tid på det skit spelet.

Skriv svar