Survival-läget i Fallout 4 blir "dödligare för alla" – ny info har läckt ut

Robot
Survival-läget i Fallout 4 blir "dödligare för alla" – ny info har läckt ut
Medlem
Survival-läget i Fallout 4 blir "dödligare för alla" – ny info har läckt ut

Låter helt klart intressant.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Ser väldigt intressant ut... ser fram emot att stressa ihjäl mig i survival mode

Medlem

Ser bra ut. Tröttnade rätt snabbt på spelet eftersom man blev hållen i handen så mycket.

Medlem

Kanon! Men skulle dock vilja kunna aktivera och inaktivera vissa grejer. Det ät inte alltid jag har tid att springa runt och leta efter en säng för att kunna spara.

Medlem

Hade hur kul som helst i new vegas hardcore mode. Ser väl framemot detta.

Medlem

Ingen fast travel gör det väldigt intressant. Kanske också permadeath?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Låter ganska irriterande. Du har just gått igenom en hel dungeon och dör mot slutbossen, och måste nu ladda senaste sparfilen i ditt lilla hus på andra sidan kartan?

Vad händer när dun karaktär får sömnbrist utan en ända säng i närheten?

Nej tack. Ett spel behöver inte vara hardcore för att vara underhållande.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem

Hur ska settlements under attack klara sig om man måste kuta rent fysiskt dit? Kommer man hinna i tid?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Hur ska settlements under attack klara sig om man måste kuta rent fysiskt dit? Kommer man hinna i tid?

Fast travel tar ju tid redan nu om man inte har en speciell förmåga. Så antar att det inte blir nån skillnad. Om jag fattat det rätt så startar inte striden förrens man närmar sig området.

Medlem

En förträfflig lista må jag säga, tyckte verkligen inte "svåraste" är speciellt utmanande som det är/var.

Medlem

Nu börjar det hända grejor

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Låter ganska irriterande. Du har just gått igenom en hel dungeon och dör mot slutbossen, och måste nu ladda senaste sparfilen i ditt lilla hus på andra sidan kartan?

Vad händer när dun karaktär får sömnbrist utan en ända säng i närheten?

Nej tack. Ett spel behöver inte vara hardcore för att vara underhållande.

Smaken är som baken Själv skulle jag velat att detta fanns från början. Har ju redan klarat av det nu; och med kvaliteten på storyn är det knappast ett spel man vill spela om igen....även fast det låter lockande med hardcore-läget.

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Låter ganska irriterande. Du har just gått igenom en hel dungeon och dör mot slutbossen, och måste nu ladda senaste sparfilen i ditt lilla hus på andra sidan kartan?

Vad händer när dun karaktär får sömnbrist utan en ända säng i närheten?

Nej tack. Ett spel behöver inte vara hardcore för att vara underhållande.

Det är inte direkt någon brist på sängar i spelet, de finns ju inte bara i settlements, var och varenda NPC inklusive raiders har ju en.

Jag älskar det här initiativet och kommer garanterat att spela Fallout 4 längre tack vare det här förbättrade spelläget.

Medlem

helt klart en trevligare approach från devs. sen egentligen så är det ju inget "farligt" läckage. annat är det la när det är ngn jätte del av spelet innan release som läcker

Inaktiv

Ser fram emot detta som tusan! Har vi något ungefärligt datum på detta?

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Låter ganska irriterande. Du har just gått igenom en hel dungeon och dör mot slutbossen, och måste nu ladda senaste sparfilen i ditt lilla hus på andra sidan kartan?

Vad händer när dun karaktär får sömnbrist utan en ända säng i närheten?

Nej tack. Ett spel behöver inte vara hardcore för att vara underhållande.

Välkommen till 90-talet kompis.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Necroluster:

Låter ganska irriterande. Du har just gått igenom en hel dungeon och dör mot slutbossen, och måste nu ladda senaste sparfilen i ditt lilla hus på andra sidan kartan?

Vad händer när dun karaktär får sömnbrist utan en ända säng i närheten?

Nej tack. Ett spel behöver inte vara hardcore för att vara underhållande.

Välkommen till 90-talet kompis.

That endless struggle när man glömde spara i Resident Evil eller Final Fantasy.

1
Skriv svar