Filmad genomgång av Bulletstorm

Robot
Medlem
Filmad genomgång av Bulletstorm

Mmm, mums. ska nog köpas

Medlem

hmm säger bara en sak, NICE! om det är lika roliga spela sj som det såg ut på den dära videon så: )
blir att förboka och hopaps på deta bästa, skulle ju var roligt med coop okcså:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Definitivt köp.

Medlem

Och så envisas de med att alltid visa dessa multiplattformsspektakel på en konsol... Orkade inte titta mer än en minut, även om den initiala atmosfären såg trevlig ut.

Moderator | Testpilot

Jadå "minigunen" såg ju inte precis likadan ut som i Unreal tournament 3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser ut att vara ett ganska värt spel till skillnad från vad jag först trodde. Hade jag haft en 360 eller PS3 hade jag nog köpt det, men då det lär vara en taskig portning till PC står jag över.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Definitivt köp.

Få spelköp har känts så självklara. Om man bortser från uppföljare.

EPIC och deras polare har känsla för hur man leverar övervåld på ett sätt som varken känns fånigt eller onödigt utan bara riktigt jävla kul.

Medlem

Jag gillar verkligen hur mycket han gillade sitt eget spel, gjorde "trailern" riktigt bra. Aldrig underskatta entusiasm.

Medlem

Ser ut att vara kul... i ungefär 30min.


signatur

Jaha.

Medlem

Äntligen mitt Duke Nukem Forever jag har väntat på i 12 år.
Huvudkaraktär som är en kuk? check.
Galna vapen? check.
Saker som vulgärt exploderar? check.
Halvnakna kvinnor? ....kanske inte nu, men man kan hoppas.

Definitivt inköp, slutet på videon är ju skitcoolt och om resten av spelet är ens hälften det där så, lätt värt.

Skrivet av Ashitaka:

Jag gillar verkligen hur mycket han gillade sitt eget spel, gjorde "trailern" riktigt bra. Aldrig underskatta entusiasm.

För att tillägga, inte hans spel. Han är lead designer på Epic. Det är People Can Fly som gör spelet.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Citat:

Den vältalige Cliff Bleszinski(...)

Skön kille. "Fire in the Hole" fick mig att garva högt.

Medlem

det blir till att boka/köpa så fort som möjligt.

Medlem

Såg ganska trevligt ut, och poäng jagandet borde bli ganska kul om spelet har coop

riktigt skön trailer med, inte massa säljsnack, buzzwords och redigerade filmer. Utan en ganska simpel gameplay rulle där Cliff beskriver vad som händer. Det vill jag verkligen se mer av från spelföretagen. Inte massa meningslösa filmklipp på 1-2 sekunder där man inte hinner se ett skit.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ser ut att vara ett ganska värt spel till skillnad från vad jag först trodde. Hade jag haft en 360 eller PS3 hade jag nog köpt det, men då det lär vara en taskig portning till PC står jag över.

Spelet är ju av People Can Fly som gjorde Painkiller liren som var PC exklusiva och portade Gears of War till PC vilket var ett habilt portjobb. Tror det kommer funka bra på PCn.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Såg grymt bra ut. Animationerna var verkligen imponerande.

Medlem

Givet Köp


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Älskade Painkiller, Så kan nästan betta min vänstra testikel på att jag gillar detta, Instant buy när det kommer.

Medlem

Fire in the Hole!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Medlem

Såg ut som ngt att lägga pengar och tid på under mörka senvinterkvällar.....

Medlem

Vilken jobbig röst!

1
Skriv svar