Klassiska World of Warcraft-gänget Paragon slutar raida

Robot
Medlem
Klassiska World of Warcraft-gänget Paragon slutar raida

Jaha

Medlem

PvE raiding har aldrig varit av lika stort intresse (förutom möjligen i tidigt vanilla) eller ens en inkomstkälla såsom PvP och dess turneringar. Däremot har det alltid varit spännande och inspirerande, kul att se och ta lärdom av från de med oerhört stark lagkänsla som en top raidguild brukar ha (enligt min erfarenhet).

Synd att se de bästa kast in handduken, men efter så många år så sker ju så mycket saker både hemma och i spelet som förändrar situationen.

Hoppas dom iallafall ser tillbaka på tiden med stolthet över vad de presterat och som andra förmodligen aldrig kommer att uppleva eller fått uppleva.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem
Medlem

Ush, bara kolla videon gav mig migrän och förstår varför jagslutade med moderna MMO spel.

Medlem

WoW dödade sig själv.

Medlem
Skrivet av Salami:

Ush, bara kolla videon gav mig migrän och förstår varför jagslutade med moderna MMO spel.

lol

Medlem
Skrivet av Salami:

Ush, bara kolla videon gav mig migrän och förstår varför jagslutade med moderna MMO spel.

Håller med, palla liksom allt skit på skärmen.
Minns dock när vi var först med att ta ner Azuregos eller va fan draken hette som kom efter en update.
Alla tanka ner patchen i ultrarapid typ å scouta honom å sen börja slakten
Sen kom vi på att man kunde pulla honom ner mot en graveyard men de patchades bort sen :/

Medlem

End of an era

Medlem
Skrivet av clappen:

WoW dödade sig själv.

Är det inte fortfarande det största MMO:t igång?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Att raida var för jävla kul när det begav sig. Synd att man växte upp och inte kan lägga den tid som krävs.

Medlem

Nyhetstorka..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Nyhetstorka..?

Varför? Paragon är en av de mest kända och bästa guilden genom tiderna. Har noll intresse personligen av WoW, men ser inte detta som nyhetstorka.

Medlem

Hur orkar man spela så länge?

Medlem
Skrivet av Terranzin:
Skrivet av Newklear:

Nyhetstorka..?

Varför? Paragon är en av de mest kända och bästa guilden genom tiderna. Har noll intresse personligen av WoW, men ser inte detta som nyhetstorka.

Haha okej ;D


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

jaha ok? ett finsk guild slutar raida nej vad hemskt..

Medlem

Stoppa pressarna..

Skribent

Självklart är det här inte någon gigantisk nyhet för er som aldrig/sällan kört WoW. För oss andra som spelat länge och engagerat i pve (eller gjorde det en gång i tiden) är det dock som Jochen- säger: slutet på en era.

Eftersom WoW fortfarande kan piska upp mycket intresse från läsare (både de som slutat spela och de som kämpar vidare) så finns det ett nyhetsvärde.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Kan det här vara den bästa nyheten 2016? Man får förmoda att FZ har nyhets torka!

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Självklart är det här inte någon gigantisk nyhet för er som aldrig/sällan kört WoW. För oss andra som spelat länge och engagerat i pve (eller gjorde det en gång i tiden) är det dock som Jochen- säger: slutet på en era.

Eftersom WoW fortfarande kan piska upp mycket intresse från läsare (både de som slutat spela och de som kämpar vidare) så finns det ett nyhetsvärde.

Håller med, så är det ju med allt, då jag själv fortfarande spelar sporadiskt och har följt alla Worldfirst racen sen starten mer eller mindre tycker jag det är en big deal.
Bra mycket viktigare personligen än om NIP skulle sluta tävla i CS eller någon random LoL/Dota 2-nyhet som jag är helt ointresserad av.
Keep reporting

Medlem

Bara för att finnarna inte kan engelska tillräckligt bra för att hitta medspelare som man kan kommunicera med

Medlem

Men lägg ner svamlet om nyhetstorka. Finns en ansenlig mängd av oss andra som intresserar sig för saker kring WoW. Jag har själv inte spelat på säkert 6-7 år nu men följer fortfarande saker som händer runt spelet och jag tror att dom allra flesta som någon gång spelat WoW känner till Paragon.

1
Skriv svar