Vackra miljöer utforskas i fysikbaserade mmo-spelet Worlds Adrift

Robot
Vackra miljöer utforskas i fysikbaserade mmo-spelet Worlds Adrift
Medlem
Vackra miljöer utforskas i fysikbaserade mmo-spelet Worlds Adrift

Om det finns grappling hooks är det värt mina pengar.

Medlem

Såg mysigt ut

Medlem

Ser ut som skit..

Inaktiv
Skrivet av Stelefan:

Ser ut som skit..

Börjar bli så jävla trött på att det är det enda många fokuserar på. Sen när handlar spel om grafik? Gå och titta på foton din jävla fjant. Självklart har inte mindre studios pengarna eller manskapet att göra det lika snyggt som t ex DICE eller Rockstar.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Stelefan:

Ser ut som skit..

Börjar bli så jävla trött på att det är det enda många fokuserar på. Sen när handlar spel om grafik? Gå och titta på foton din jävla fjant.

Någon fick lilltån söndertrampad till köttfärs...

Det såg verkligen inte speciellt bra ut och inte bara grafikmässigt. Animationerna var inte heller bra. Gillade inte stilen. Och det verkade vara rätt stelt över lag. Visst är det säkert långt ifrån klart, men man släpper inte heller ett klipp för att visa sitt spel sin sämsta sida heller...
Men som det är nu var det inte mycket att hämta eller hoppas på


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Stelefan:

Ser ut som skit..

Börjar bli så jävla trött på att det är det enda många fokuserar på. Sen när handlar spel om grafik? Gå och titta på foton din jävla fjant. Självklart har inte mindre studios pengarna eller manskapet att göra det lika snyggt som t ex DICE eller Rockstar.

Du tappade dina bollar. Låt mig ta upp dem åt dig.. Jaha, du hade inga.
Calm your titties.

Är det något man borde vara trött på så är det alla dessa jäkla spel som försöker ha någon slags "artistisk vision".
Är så trött att folk försöker kränga skitspel för att de ska vara något "speciell" stil eller liknande. Är ännu tröttare på folk som försvarar detta..
Utöver det så säger T.Mani det rätt bra.

Medlem

Inte för att jag är grafik entusiast men rubriken löd:
"Vackra miljöer utforskas i fysikbaserade mmo-spelet Worlds Adrift".

Jag tyckte grafiken påminde om nåt barnprogram eller nåt


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Visst, kan tycka att omgivningarna stundvis var rätt charmigt och mysigt. Gillar ändå den typen av utseende ganska mycket om den görs rätt. Men karaktären och animationer ser verkligen inte speciellt bra ut i mitt tycke.

Medlem
Medlem

Såg väl Ok ut ändå, för att vara ett MMO med inrktning på fysik. Kanske möjligen "trevligt" också, annars så säger inte klipp som detta speciellt mycket.

Skrivet av MattiAce:

Inte för att jag är grafik entusiast men rubriken löd:
"Vackra miljöer utforskas i fysikbaserade mmo-spelet Worlds Adrift".

Jag tyckte grafiken påminde om nåt barnprogram eller nåt

Nu behöver inte "vackert" nödvändigtvis betyda högupplösta texturer, senaste ljussättningstekniken och mjuka, dynamiska skuggor. Det kan betyda rent artistiskt designade miljöer, fin scensättning osv osv. Men visst, sedan så är "vackert" även ytterst subjektivt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Varför kan ingen skapa MMO idag som inte ser ut som en tecknad serie?

1
Skriv svar