Multiplayer från Call of Duty: Black Ops 3 är gratis att spela i helgen

Robot
Multiplayer från Call of Duty: Black Ops 3 är gratis att spela i helgen
Medlem
Multiplayer från Call of Duty: Black Ops 3 är gratis att spela i helgen

Man borde kunna köpa enbart zombiemode delen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Coolt, ska testas. Har det på XB1 men kan vara kul att se hur det är på pc


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Man borde kunna köpa enbart zombiemode delen.

Håller sjukt med, har alltid velat bara köpa det enbart.
det är många fler som vill det. kommer ihåg när jag brukade lurka i Cod Forumet och reddit. fast de kommer aldrig göra en zombie standalone tills de verkligen inte misslyckas totalt.

som tex när Cod Misslyckades me Advanced warfare, misslyckades så de la till Zombies föratt få fler att köpa det. alla vet att activision inte har något med Zombies och Treyarch att göra. så var annat år så gör Treyarch zombies.

Medlem

Hur stor är nerladdningen?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Hur stor är nerladdningen?

29.796MB


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

bra spel, slutade dock efter ca 200 timmar spelade pga att folk inte kör rankat, kö tiderna blev 45 min + och så fick man möta samma motstånd helatiden med rank skillnader som var enorma. av någon anledning vill folk på pc bara spela tdm (cluster fuck älskare i guess?) /sadface

Medlem

Blev kallad lmg noob i min andra match... Och ett multiplayerspel kan tyvärr aldrig bli bättre än sitt community.

Medlem
Skrivet av rosski:

Blev kallad lmg noob i min andra match... Och ett multiplayerspel kan tyvärr aldrig bli bättre än sitt community.

lmg noob

Medlem

Jag laddade net och testade men cod är verkligen inte min grej märkte jag igen. Jag vill ha taktiska skjutare.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar