Total War: Warhammer – se Bretonnia bekämpa orcer

Robot
Medlem
Total War: Warhammer – se Bretonnia bekämpa orcer

Ser otroligt trevligt ut, _MEN_ jag kommer ihåg Rome 2 haveriet. Ingen pre order här inte. Okej möjligen genom Steam så man har två veckor på sig att kräva en refund..

Medlem

Ja, Rome 2 var droppen. Var fullkomligt ospelbart på min dator. Tog ett år innan jag spelade det på riktigt efter den releasen. Men jäklar vad bra det blev med Emperor Edition-uppdateringen. Så jag har inte så stora förhoppningar på en problemfri release. Men spela det, det kommer jag. Förr eller senare.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Inaktiv

Ge mig detta nu !!!! Katein +1 dock. Har redan pre-ordered dock så får bita i sura äpplet om det är dåligt som rom 2 nu men men ^^ . Ibland slänger man cash på skit ^^

Medlem

Jaha. Spelet är brutet. AI:n instant-stormar med sitt kavalleri långt, långt innan huvudarmén kommit fram. AI:n har ju katapulter... Om den inte vore totalt oduglig skulle den bombarderat med dom och tvingat spelaren att anfalla, och sen attackera med kavalleriet när spelarens armé inte står på en kulle och försvarar sig. Blä.

"...the remnants of the cavalry skirmishers, I guess" = borde vara undertiteln till spelet.

Medlem

GE. MIG. DETTA. SPEL. NU!!!11!!!!one!1!1!!!!1


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Namm:

Jaha. Spelet är brutet. AI:n instant-stormar med sitt kavalleri långt, långt innan huvudarmén kommit fram. AI:n har ju katapulter... Om den inte vore totalt oduglig skulle den bombarderat med dom och tvingat spelaren att anfalla, och sen attackera med kavalleriet när spelarens armé inte står på en kulle och försvarar sig. Blä.

"...the remnants of the cavalry skirmishers, I guess" = borde vara undertiteln till spelet.

haha som alltid. 2015. När AI bara blir ännu sämre.

Medlem
Skrivet av Namm:

Jaha. Spelet är brutet. AI:n instant-stormar med sitt kavalleri långt, långt innan huvudarmén kommit fram. AI:n har ju katapulter... Om den inte vore totalt oduglig skulle den bombarderat med dom och tvingat spelaren att anfalla, och sen attackera med kavalleriet när spelarens armé inte står på en kulle och försvarar sig. Blä.

"...the remnants of the cavalry skirmishers, I guess" = borde vara undertiteln till spelet.

Dom sa i början att katapulterna är "out of range" eftersom orcs & goblin spelaren har ställt sig så långt bak.

Medlem
Skrivet av Kaiten:

Ser otroligt trevligt ut, _MEN_ jag kommer ihåg Rome 2 haveriet. Ingen pre order här inte. Okej möjligen genom Steam så man har två veckor på sig att kräva en refund..

Det är klart man bara kommer ihåg det negativa, men har du missat Attila?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar