Spela som stormtrooper i Xcom 2

Robot
Releasehästryttare
Spela som stormtrooper i Xcom 2

Såg nån spela med denna mod för några dagar sen

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg nån spela med denna mod för några dagar sen

http://i.imgur.com/5YCqAra.jpg

http://i.imgur.com/w81N4p7.jpg

Men då är ju frågan. Har den jiggle physics?

Medlem

chans att träffa ditt mål = 1%

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

chans att träffa ditt mål = 1%


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Låter spelet vila för nu. Min iron man save 30h in buggade ur och är inte längre spelbar. Ingen UI och kan inte göra något.
Spelet står i en endless loop. Filen är dessutom 25Mb jämnfört med vanliga 1000kb. För stor för att skicka till supporten...

Medlem

Felstavat på 'bokstavligt'! Faaail

*Åh nej, jag är ingen besserweisser. Jag bara liksom poängterar innan någon av den fruktade arten slår till.*

Medlem
Skrivet av meat4u:

Låter spelet vila för nu. Min iron man save 30h in buggade ur och är inte längre spelbar. Ingen UI och kan inte göra något.
Spelet står i en endless loop. Filen är dessutom 25Mb jämnfört med vanliga 1000kb. För stor för att skicka till supporten...

Du tycks ha råkat ut för exakt samma sak som jag. Min fil hann växa sig till över 50 MB dock. Det råkade inte vara en Gatekeeper på banan när detta hände?

Medlem

Hmm.. Tror de olika klasserna i TF2 hade passat rätt bra i Xcom 2 iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Xcom 2. Enda spelet jag get negativ review på steam, som står sig än.

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av meat4u:

Låter spelet vila för nu. Min iron man save 30h in buggade ur och är inte längre spelbar. Ingen UI och kan inte göra något.
Spelet står i en endless loop. Filen är dessutom 25Mb jämnfört med vanliga 1000kb. För stor för att skicka till supporten...

Du tycks ha råkat ut för exakt samma sak som jag. Min fil hann växa sig till över 50 MB dock. Det råkade inte vara en Gatekeeper på banan när detta hände?

I mitt fall så va det en zombie som kände för att vara sneaky o gömma sig under golvet. Problemet va ju bara hur han skulle komma upp därifrån... Efter 15 minuter så tänkte han fortfarande

Medlem
Skrivet av Adex:
Skrivet av meat4u:

Låter spelet vila för nu. Min iron man save 30h in buggade ur och är inte längre spelbar. Ingen UI och kan inte göra något.
Spelet står i en endless loop. Filen är dessutom 25Mb jämnfört med vanliga 1000kb. För stor för att skicka till supporten...

Du tycks ha råkat ut för exakt samma sak som jag. Min fil hann växa sig till över 50 MB dock. Det råkade inte vara en Gatekeeper på banan när detta hände?

Ingen gatekeeper, men en insectoid som försökte ta över en död alien. Där började problemet.

Dom har bett mig att skicka filen ändå så ska se vad dom säger.

Medlem
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Adex:
Skrivet av meat4u:

Låter spelet vila för nu. Min iron man save 30h in buggade ur och är inte längre spelbar. Ingen UI och kan inte göra något.
Spelet står i en endless loop. Filen är dessutom 25Mb jämnfört med vanliga 1000kb. För stor för att skicka till supporten...

Du tycks ha råkat ut för exakt samma sak som jag. Min fil hann växa sig till över 50 MB dock. Det råkade inte vara en Gatekeeper på banan när detta hände?

Ingen gatekeeper, men en insectoid som försökte ta över en död alien. Där började problemet.

Dom har bett mig att skicka filen ändå så ska se vad dom säger.

Tycks vara någon fatal bugg kopplad till Reanimation-abilityn. Mitt spel dog när en Gatekeeper försökte återuppliva några lik och hamnade, antagligen, i någon oändlig loop. En zombie återuppstod under marken av någon bisarr anledning också.

Releasehästryttare
Skrivet av Salami:

Xcom 2. Enda spelet jag get negativ review på steam, som står sig än.

Japp, förstår inte folk som ger spelet positivt betyg .. spelet är ju mer trasigt är va batman va förra sommaren, de borde ta bort skiten från steam tills de lagat spelet!

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Salami:

Xcom 2. Enda spelet jag get negativ review på steam, som står sig än.

Japp, förstår inte folk som ger spelet positivt betyg .. spelet är ju mer trasigt är va batman va förra sommaren, de borde ta bort skiten från steam tills de lagat spelet!

måste väl vara många färre som har problem med Xcom2.
själv hade jag inga som helst problem med spelet, förutom att det kunde hacka till nån gång ibland


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Har spelat några timmar och det verkar funka bra för mig i alla fall?

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Salami:

Xcom 2. Enda spelet jag get negativ review på steam, som står sig än.

Japp, förstår inte folk som ger spelet positivt betyg .. spelet är ju mer trasigt är va batman va förra sommaren, de borde ta bort skiten från steam tills de lagat spelet!

måste väl vara många färre som har problem med Xcom2.
själv hade jag inga som helst problem med spelet, förutom att det kunde hacka till nån gång ibland

Har du spelat på Ironman? Börjar verka som att många buggar är kopplade specifikt till Ironman-läget.

1
Skriv svar