Capcom visar upp multi-missions till Umbrella Corps

Robot
Medlem
Capcom visar upp multi-missions till Umbrella Corps

Ser ut som skräp -_O NEXT!

Medlem

Ser ju helt B ut..


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Första jag reagerar på är hur fattiga vapnen känns. Ingen tyngd alls när nåt blir träffat, mer som att peka på dem med en vibrerande ficklampa tills de faller ihop. Bara det lär ta rätt mycket på spelkänslan.

Medlem

Ser ut som de försöker köra en Division-clon fast med zombies ^^

Medlem
Medlem

dom körde nog lite på känn när dom gjorde detta spelet. När blev rekylen så aggressiv i en submachinegun? Det ser ju mer ut som att spelaren skakar på vapnet för att simulera rekyl eller nått hahaha. Kunde dom inte moddat in dessa Umbrella gubbarna i Rainbow Six: Siege istället?

Medlem
Medlem

bara jag som tyckte det såg ut som folk gled på is eller svävade lite när dom gick haha? helvete vad löjligt det såg ut

Speciellt när dom sköt hela vapnet lyser upp överdrivet och skakar skitkonstigt.

aja det är ju capcom framförallt......

Medlem

JA det där såg verkligen B ut.

Capcop har verkligen dödat allt som var kul med Resident evil.
Synd Resident evil var kul fram tom Resident evil 4, det spelet må varit rätt bra men det var inte riktigt Resident evil och man kände ändå att bygger dom vidare på det här då kommer det barka åt skogen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Usch... :/ vad kan man förvänta sig...

Medlem

Anledningen till varför det ser fattigt ut är för att de lägger krutet på RE2-remaken och Umbrella Corps ska bara bli ett mindre spel med en prislapp runtom 30 euro, så folk som gnäller om att Resident Evil är dött, lägg ner.

Jag är personligen inte sugen på köpa Umbrella Corps heller... skulle vara om där var nån rolig fanservice... typ nån rolig boss or whatever, men ser inte ut så.

1
Skriv svar