Här är den efterlängtade lanseringstrailern för The Division

Robot
Här är den efterlängtade lanseringstrailern för The Division
Medlem
Här är den efterlängtade lanseringstrailern för The Division

De där citaten de använder är nästan på gränsen till falsk marknadsföring, jag är helt övertygad om att vartenda ett skrevs om E3-demon snarare än vad spelet är idag.

Medlem

Likväl lär det bli amazing! Har lirat både alpha och beta, kan knappt bärga mig


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Verkar som att grafiken i den här presentationen nu åtminstone håller den nivån man kan förvänta sig se i spelet om man är en stackare med en billig PC eller en konsoll.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Jag förhandsbokade idag efter många om och men. Gillade betan och får med ett par kompisar så det kan bli kul.

Medlem

Ville ha The Division Sleeping Agent-edition (PC) och gjorde ett förköp från spelbutiken.se för några veckor sedan då de hade bäst pris. Såg efter några dagar att de tagit bort Sleeping Agent från siten, så ringde upp och kollade med dem så att jag var garanterad mitt exemplar, vilket de försäkrade att jag skulle vara.
Idag skrev de ett mail att jag inte kommer få mitt exemplar... kul butik. Finns ju INGA Sleeping Agent PC-exemplar kvar alls på någon annan butik idag.
Fin servicekänsla, där förlorade de en trogen kund kan jag säga

Moderator | Testpilot
Skrivet av ForrestFox:

Ville ha The Division Sleeping Agent-edition (PC) och gjorde ett förköp från spelbutiken.se för några veckor sedan då de hade bäst pris. Såg efter några dagar att de tagit bort Sleeping Agent från siten, så ringde upp och kollade med dem så att jag var garanterad mitt exemplar, vilket de försäkrade att jag skulle vara.
Idag skrev de ett mail att jag inte kommer få mitt exemplar... kul butik. Finns ju INGA Sleeping Agent PC-exemplar kvar alls på någon annan butik idag.
Fin servicekänsla, där förlorade de en trogen kund kan jag säga

Vilket är så lustigt... Verkar som att folk överlag har mycket problem med spelbutiken men de har varit mig trogen sedan mitt första onlineköp 2006.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av ForrestFox:

Ville ha The Division Sleeping Agent-edition (PC) och gjorde ett förköp från spelbutiken.se för några veckor sedan då de hade bäst pris. Såg efter några dagar att de tagit bort Sleeping Agent från siten, så ringde upp och kollade med dem så att jag var garanterad mitt exemplar, vilket de försäkrade att jag skulle vara.
Idag skrev de ett mail att jag inte kommer få mitt exemplar... kul butik. Finns ju INGA Sleeping Agent PC-exemplar kvar alls på någon annan butik idag.
Fin servicekänsla, där förlorade de en trogen kund kan jag säga

Din bästa chans här är ebay.

"Best new franchise"

Det är sorgligt på så många sätt.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:

"Best new franchise"

Det är sorgligt på så många sätt.

Har du nåt annat franchise som är bättre just nu?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vilket är så lustigt... Verkar som att folk överlag har mycket problem med spelbutiken men de har varit mig trogen sedan mitt första onlineköp 2006.

De var mycket bättre för många år sedan innan de blev prylbutiken.se med en massa icke-spel-prylar ^^
Då var de min favoritbutik också, men jag gissar att de tappade tråden någonstans längst vägen.

Medlem

Svor åt spelet under betan när man var i darkzone och anföll ett landmark och det kommer ett gäng med typ 4 andra spelare, en springer framför en medans man skjuter vilket resulterar i att han "råkar" bli skjuten vilket gör en rouge och så står hans 3 kompisar bakom en och knäpper en direkt.
Detta tills trots så saknade jag spelet som fasen typ nån dag efter betan tog slut, så nu har jag köpt mig en gold edition och räknar så sakta ner dagarna innan jag och polarna åter kan kasta oss över manhattans gator

Skrivet av robbis:
Skrivet av Mastermind530974:

"Best new franchise"

Det är sorgligt på så många sätt.

Har du nåt annat franchise som är bättre just nu?

Uppenbarligen. Eftersom du frågar om franchise rent generellt kommer det bli en för lång lista att skriva alla. Eller menade du bara bättre nya franchise? På internet vet man aldrig.

Medlem

Sugen men är bara intresserad av sp


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vilket är så lustigt... Verkar som att folk överlag har mycket problem med spelbutiken men de har varit mig trogen sedan mitt första onlineköp 2006.

De var mycket bättre för många år sedan innan de blev prylbutiken.se med en massa icke-spel-prylar ^^
Då var de min favoritbutik också, men jag gissar att de tappade tråden någonstans längst vägen.

De har tappat greppet totalt, har helt slutat handla där och råder er andra också att göra det.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Ville ha The Division Sleeping Agent-edition (PC) och gjorde ett förköp från spelbutiken.se för några veckor sedan då de hade bäst pris. Såg efter några dagar att de tagit bort Sleeping Agent från siten, så ringde upp och kollade med dem så att jag var garanterad mitt exemplar, vilket de försäkrade att jag skulle vara.
Idag skrev de ett mail att jag inte kommer få mitt exemplar... kul butik. Finns ju INGA Sleeping Agent PC-exemplar kvar alls på någon annan butik idag.
Fin servicekänsla, där förlorade de en trogen kund kan jag säga

Grisigt...var väl någon anställd som kom på att det säkert går att få mer för dem på ebay och tog ditt ex till sig själv.

Medlem
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av robbis:
Skrivet av Mastermind530974:

"Best new franchise"

Det är sorgligt på så många sätt.

Har du nåt annat franchise som är bättre just nu?

Uppenbarligen. Eftersom du frågar om franchise rent generellt kommer det bli en för lång lista att skriva alla. Eller menade du bara bättre nya franchise? På internet vet man aldrig.

Medlem

Ska iallafall ha SÅ jäkla kul om en vecka och framöver...tror att det här spelet kan bli hur stort som helst ifall Massive och Ubisoft spelar korten rätt.

Medlem
Skrivet av Ender:

Ska iallafall ha SÅ jäkla kul om en vecka och framöver...tror att det här spelet kan bli hur stort som helst ifall Massive och Ubisoft spelar korten rätt.

Ja det finns ju potential så det räcker. Ska bli så grymt nice och får se crafting systemet, skill träden osv. Helt sönder peppad just nu

Medlem

The Division är nog årets största besvikelse

1
Skriv svar