Då läser du vår recension av Tom Clancy's The Division

Robot
Då läser du vår recension av Tom Clancy's The Division
Medlem
Då läser du vår recension av Tom Clancy's The Division

När kommer recensionen av far cry primal?

Medlem
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Gillar du Far Cry 3 och 4? Köp Ungefär samma, fast roligt att det är stenåldern, lite nytt än att bara skjuta massa vapen hela tiden.

Medlem

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.
recensioner i texter och bilder börjar kännas gammalmodigt. det är bara min åsikt.

Medlem
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Gnällkuk
Skrivet av Odin:

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.

Känns som ett tveksamt koncept. Att göra ett första intryck av spelet, absolut men inte en recension. Tror vare sig recensenten eller tittarna har lust/pallar att titta i 15-20 timmar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Aningen missvisande rubrik...?

"Då läser du vår recension"

Ni menar kanske "Då läser ni inte vår recension"?

Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av Odin:

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.

Känns som ett tveksamt koncept. Att göra ett första intryck av spelet, absolut men inte en recension. Tror vare sig recensenten eller tittarna har lust/pallar att titta i 15-20 timmar.

Ok då kan dom istället göra en för inspelad streaming som dom går igenom spelet där dom tar upp dom viktiga och roliga sakerna i spelet. istället för en massa text och bilder.

Medlem
Skrivet av Odin:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Odin:

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.

Känns som ett tveksamt koncept. Att göra ett första intryck av spelet, absolut men inte en recension. Tror vare sig recensenten eller tittarna har lust/pallar att titta i 15-20 timmar.

Ok då kan dom istället göra en för inspelad streaming som dom går igenom spelet där dom tar upp dom viktiga och roliga sakerna i spelet. istället för en massa text och bilder.

FZ.SE är praktiskt taget allt jag gör på jobbet (okej kanske inte). Jag vill inte se på videos på jobbet. Jag vill läsa

MEG
Medlem

Känns lite onödigt med en recension då de flesta intresserade redan köpt spelet och kanske spelar ett Manhattan befolkat av besvikna gamers, företaget har då redan tjänat pengar och skrattar hela vägen till banken. Det de förlorar på i detta scenario är alla kommande DLC som de kanske inte får sälja.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Gillar du Far Cry 3 och 4? Köp Ungefär samma, fast roligt att det är stenåldern, lite nytt än att bara skjuta massa vapen hela tiden.

Minns inget Far Cry där man skjuter vapen? HEU HEU HEU HEU

Medlem

Har FZ börjat använda sig av clickbait-rubriker? Så avgör du, och resultatet kommer chocka dig!

Medlem
Skrivet av mtnordh:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på

Ambassadör
Xbox

Låter som en bra plan. Ett spel av den här typen går naturligtvis inte att recensera ordentligt innan det har gått "live". Egentligen skulle det kanske krävas en recension till, någon månad efter släpp då allt är tydligt.

Minns med skräck recensionen av Assassin's Creed: Unity, som (tillsammans med recensionen av The Witcher) får anses som ett av recensionshistoriens absoluta bottennapp.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av nixdorf:

Har FZ börjat använda sig av clickbait-rubriker? Så avgör du, och resultatet kommer chocka dig!

börjat?

Medlem
Skrivet av Odin:

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.
recensioner i texter och bilder börjar kännas gammalmodigt. det är bara min åsikt.

Visst. Jag förstår hur populärt det är med videos nuförtiden men jag kommer inte tycka om det för det stänger ute en stor del av befolkningen. De döva och hörselskadade. Finns minst hundratusen med en grav hörselskada. Jag är en av dem.
Ses det till att man inför textning av alla videor ( givetvis med möjlighet att välja om det ska vara på eller av) så då är det helt okej

Medlem

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på :)[/quote]

Här är en officiell länk gällande release, preload för digitala kopior samt tid då servrarna öppnar:

http://blog.ubi.com/the-division-reviews-what-to-expect-on-la...

Medlem
Skrivet av Petrik:
Skrivet av mtnordh:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på

Här är en officiell länk gällande release, preload för digitala kopior samt tid då servrarna öppnar:

http://blog.ubi.com/the-division-reviews-what-to-expect-on-la...

Medlem

Skitsnack
Ubisoft har haft så jävla mycket spel som varit trasiga dem senaste åren.

The division kan spelas offline som en enspelarkampanj och den delen borde kunna recenseras.

Ni vet, vi vet och alla vet att det är skitsnack från deras sida.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Odin:
Skrivet av tricky:
Skrivet av Odin:

Ett tips gör en live recension på Twitch den 8 mars skulle tro att det skulle uppskattas väldigt mycket.

Känns som ett tveksamt koncept. Att göra ett första intryck av spelet, absolut men inte en recension. Tror vare sig recensenten eller tittarna har lust/pallar att titta i 15-20 timmar.

Ok då kan dom istället göra en för inspelad streaming som dom går igenom spelet där dom tar upp dom viktiga och roliga sakerna i spelet. istället för en massa text och bilder.

Detta är en gammal hederlig sida där text och bilder uppskattas. Då du kan få ett annat perspektiv med en text och kunna tolka texten i din egna mening. Jag älskar att sådana här sidor finns kvar, lika mycket som jag även kollar på recensioner ifrån olika youtubare.

Medlem
Skrivet av EinBaws:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av mtnordh:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på

Här är en officiell länk gällande release, preload för digitala kopior samt tid då servrarna öppnar:

http://blog.ubi.com/the-division-reviews-what-to-expect-on-la...

Fortfarande vad blir det för jävla tid för oss här i sverige för alla säger olika tider hela tiden blir ju fan snurrig i huvudet.

Kicka igång servrarna NUUU!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Skrivet av bent toe:

Skitsnack
Ubisoft har haft så jävla mycket spel som varit trasiga dem senaste åren.

The division kan spelas offline som en enspelarkampanj och den delen borde kunna recenseras.

Ni vet, vi vet och alla vet att det är skitsnack från deras sida.

Jag kan bekräfta att det INTE går att starta än..


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem
Skrivet av Odin:
Skrivet av EinBaws:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av mtnordh:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på

Här är en officiell länk gällande release, preload för digitala kopior samt tid då servrarna öppnar:

http://blog.ubi.com/the-division-reviews-what-to-expect-on-la...

Fortfarande vad blir det för jävla tid för oss här i sverige för alla säger olika tider hela tiden blir ju fan snurrig i huvudet.

14:00 på måndag

Medlem
Skrivet av Petrik:
Skrivet av Odin:
Skrivet av EinBaws:
Skrivet av Petrik:
Skrivet av mtnordh:
Skrivet av Daven:

När kommer recensionen av far cry primal?

Väntar på den också.

Men The Division behöver jag ingen recension för, det står jag i kö och plockar natten till måndag

Enligt http://divisionclans.com/ ska releasen ske United Kingdom: March 7th, 13:01 GMT men hittar inget officielt ännu, kan dock vara värt att hålla ögonen på

Här är en officiell länk gällande release, preload för digitala kopior samt tid då servrarna öppnar:

http://blog.ubi.com/the-division-reviews-what-to-expect-on-la...

Fortfarande vad blir det för jävla tid för oss här i sverige för alla säger olika tider hela tiden blir ju fan snurrig i huvudet.

14:00 på måndag

blir väl på tisdagen för oss om man beräknar timern på steam? Ni som får tidigare önskar jag er lycka till

Jag har spelet i min hand. DET FUNKAR INTE.


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Detta står på Steam hur kan det bli på Tisdagen den 8 mars
när det står 4 dagar och 9 timmar det är ju på Måndag den 7 mars

Available: 8 March
This game will unlock in approximately 4 days and 9 hours

Gnällkuk

För er som är förvirrade;

When can I start playing the game if I’ve purchased a digital copy?
o Xbox One - The game will be available March 8 at 00.01am local time in each country timezone (00:01 EST time for the USA and Canada)
o PlayStation 4 - The game will be available March 8 at 00.01am local time in each country timezone (00:01 EST time for the USA and Canada) - except Japan where it will be available on March 10 at 00.001 AM
o PC – The game will be available from March 8 at 6:01am CET (00.01am EST) for both Steam, Uplay

Så, det är tisdag klockar 06:01 på morgonen som gäller för oss så vitt jag förstår det. Om du inte har en fysisk kopia, då kan du kan spela när servrarna går live.

EDIT: fått officiell bekräftelse av Natchai (CM för The Divsion bla.) att så är fallet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

För er som är förvirrade;

When can I start playing the game if I’ve purchased a digital copy?
o Xbox One - The game will be available March 8 at 00.01am local time in each country timezone (00:01 EST time for the USA and Canada)
o PlayStation 4 - The game will be available March 8 at 00.01am local time in each country timezone (00:01 EST time for the USA and Canada) - except Japan where it will be available on March 10 at 00.001 AM
o PC – The game will be available from March 8 at 6:01am CET (00.01am EST) for both Steam, Uplay

Så, det är tisdag klockar 06:01 på morgonen som gäller för oss så vitt jag förstår det. Om du inte har en fysisk kopia, då kan du kan spela när servrarna går live.

EDIT: fått officiell bekräftelse av Natchai (CM för The Divsion bla.) att så är fallet.

Fick känslan av honom att detta är när servrarna går live. Alltså kvittar det om du har en digital eller fysisk verson..

Medlem
Skrivet av majep:

Aningen missvisande rubrik...?

"Då läser du vår recension"

Ni menar kanske "Då läser ni inte vår recension"?

Inte alls missvisande rubrik! Inte deras fel om du är autistisk. Jag fick en tydlig bild i min hjärna vad det gäller så fort jag läste rubriken. Du trodde väl inte att du faktiskt klickade på länken för att läsa en recension eller? mmmh

12
Skriv svar