Steams prissättning får efterlängtad uppdatering

Robot
Steams prissättning får efterlängtad uppdatering
Medlem
Steams prissättning får efterlängtad uppdatering

Riktigt bra! Med 1200+ spel på steam är det verkligen välkommet!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Mycket välkommet!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Awesometastic!


signatur

I drank what?

Medlem

About time. Good Old games har redan detta.

Medlem

Internet dör / Steam havererar / något annat så kan vi alla leka med kottar och stenar eller dom där KONSOLERNA.

just sayi'n

Medlem

Eftersom utgivarna själva måste göra förändringarna skulle jag inte ropa hej ännu.
Stort tvek bethesda kommer göra denna förändring.

Medlem

Borde man inte få en extra kopia att ge till kompisarna om man råkar köpa flera? Tycker det känns väldigt orättvist att det bara "försvinner".

Releasehästryttare

En sak som jag hade hoppas att de ändrat snart är att har du köpt en 4-pack av ett spel för att ge till kompisar så kan du ej köpa fler av det

Till exempel jag älskar sanctum 2 och ett bra tag ville köpa fler kopior och ge bort till folk men då sa steam stop och kunde endast köpa enskillda kopior om jag ville ha mer

Medlem
Skrivet av Devan:

En sak som jag hade hoppas att de ändrat snart är att har du köpt en 4-pack av ett spel för att ge till kompisar så kan du ej köpa fler av det

Till exempel jag älskar sanctum 2 och ett bra tag ville köpa fler kopior och ge bort till folk men då sa steam stop och kunde endast köpa enskillda kopior om jag ville ha mer

Köp på g2a istället då. Funkar minst lika bra. Finns både som gift och vanliga keys på andra ställen.

Inaktiv

Underbart välkommet!

Medlem

Ser vissa tar upp flerköp och jag instämmer att det skulle varit guld. Jag har barn och att ligga och köpa spelen en och en är tidskrävande och jobbigt. (Köp, gifta, fylla i formuläret, skicka, köp, gifta, fylla i formuläret, skicka, köp, gifta, fylla i formuläret, skicka, leta upp nästa spel och börja om...)

Medlem

Köper det mesta ifrån G2Play, steama ocker priser sluta jag kolla på för längesen!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Köper det mesta ifrån G2Play, steama ocker priser sluta jag kolla på för längesen!

Alla spellicenser på G2Play är ju inte lagliga, dessutom har ju Steam fina reor ibland

Medlem
Skrivet av PsyX:

Internet dör / Steam havererar / något annat så kan vi alla leka med kottar och stenar eller dom där KONSOLERNA.

just sayi&#039;n

Dör internet så har vi nog större problem än vad vi ska spela på eftermiddagen när man kommer hem från jobbet.

Avstängd

Betyder det att om jag har Black Ops III och vill ha Season Pass. Menas det att det inte kommer kosta skjortan 600 kr?

Medlem

Bra. Då väntar vi bara på att de ska lära sig att € inte är detsamma som $.

1
Skriv svar