Ny elektromagnetisk apparat

Medlem
Ny elektromagnetisk apparat

Blev ett spontaninköp av en ny smart enhet idag, tack vare en bra rea på CDON. Denna gången blev det en Android, och min första sådan till och med. Den första Android-enheten, och en av de första smarta telefonerna, jag testade var en HTC Hero, år 2009. Den var seg som sirap och inte speciellt rolig att använda tyckte jag, men den såg lite ball ut och hade några tjusiga appar. Spola fram några år, så sitter jag istället med en HTC One och förundras över hur snabbt teknikutvecklingen går, och tur är väl det i det här fallet. Har trivts bra med billigare modeller av andra märken och operativsystem då jag använder sparsamt med funktioner, men nyfikenheten tog över igen. Utöver det, så kan det vara smidigt att ha Google som extra support att ringa till om man skulle gå vilse någon gång.

Erbjudandet i fråga: http://cdon.se/hemelektronik/htc-one-m9-nordic-gra-p32618933

Hur många selfies kommer jag att ta nu?

Pluspoäng för fysiska knappar.

#blogg

Medlem
Ny elektromagnetisk apparat

Såna där elektroniska skärmtelefoner är bara en fluga, snart bortglömda i historieböckernas mörkaste gömmor.

Vad är det för fel på en gammal, hederlig Ericsson DBH 1001? INGENTING ALLS!

Medlem
Skrivet av Bennii:

Såna där elektroniska skärmtelefoner är bara en fluga, snart bortglömda i historieböckernas mörkaste gömmor.

Vad är det för fel på en gammal, hederlig Ericsson DBH 1001? INGENTING ALLS!

Inte behövde man ladda telefonen heller. Det var bättre förr!

1
Skriv svar