Toksnygga mmo-spelet Black Desert Online har släppts!

Robot
Toksnygga mmo-spelet Black Desert Online har släppts!
Medlem
Toksnygga mmo-spelet Black Desert Online har släppts!

Köpte det tidigare idag, men med min lina får jag väl spela tidigast imorgon.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt bra mmo.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Det är Maintenance för mig, fortfarande.

Medlem

Köpa med liknar blade and soul sedan blir det Division köp på lör

Medlem

Är det utan månadsavgift?

Medlem

För er som spelat, är det fortfarande det typiskt asiatiska stridssystemet med flashiga animationer och 0 känsla?

Medlem

Om det står UTC så är vi 2 timmar efter, alltså 18:00 UTC bör Maintenance vara över.

Skrivet av N00bTr00per:

Är det utan månadsavgift?

Nej det är endast ett köp, sedan är det ditt. B2P inte, P2P.

Månadskostnad?

Releasehästryttare
Skrivet av marcus.t.flores:

Månadskostnad?

nej

Medlem

dom förlängde maintenance med 2 timmar har jag för mej.

Medlem

Jepp dom förlängde det tills 9 på morgonen tills 13, för ett par dagar sedan, sedan idag blev det 15.00 och nu 17.00 får se om vi som nu bara preordrade och inte preodrade preordern får spela.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

För er som spelat, är det fortfarande det typiskt asiatiska stridssystemet med flashiga animationer och 0 känsla?

Det var min första fundering också.

Medlem

Så det är förlängt tills 19:00 för oss nu? Siffran ändrade sig från 2 till 3h i launchern.

Medlem

Another hour, another hour, ANOTHER HOUR. Oh wait lets not forget we added 2 more hours! We thank you for your patience and apologize for the inconvenience.

zZZZzzzzz

Medlem

Är mmos relevant igen eller är det bara för tits and ass som det kommer sälja?

Medlem
Skrivet av elPresidente:

För er som spelat, är det fortfarande det typiskt asiatiska stridssystemet med flashiga animationer och 0 känsla?

Om du syftar på Final Fantasy så inte direkt utan det är mer nedtonat men däremot är stridssystemet jävligt nice, alltså kontrollerna. Du trycker typ W + högermusknapp för en spell, shift + högermusknapp för en annan. Man får väldigt snabbt koll på det mesta och kan använda spells utan att trycka på 1,2,3,4,5,6, osv jävligt skoj sätt att lösa det på.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

För er som spelat, är det fortfarande det typiskt asiatiska stridssystemet med flashiga animationer och 0 känsla?

Flashiga animationer, snabbt, responsivt och många olika combos man måste lära sig.
Kan nog inte gå tillbaka till tab target efter det här spelet.

MEN kan inte säga att spelet passar någon som kanske vill ha ett lite söligare enklare system.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är lite småsugen på att testa spelet då det, precis som GW2, är B2P


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Riwl:

Om det står UTC så är vi 2 timmar efter, alltså 18:00 UTC bör Maintenance vara över.

Sverige är UTC+1, alltså en timme före.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

No damage numbers är en dealbreaker för mig.

Medlem

Jag är inte helt sold, men billigt pris så ger det en chans. Härligt med fiber, ses i fantasia.

Medlem

Hade glömt bort releasedatumet helt, tack för påminnelsen FZ. 30 euro för ett mmo är inget man klagar på. Hoppas allt Kungen har sagt om spelet stämmer


signatur

Game long and prosper

massa sköna nyheter men inte ett ord om stardew vally


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av Riwl:

Om det står UTC så är vi 2 timmar efter, alltså 18:00 UTC bör Maintenance vara över.

Sverige är UTC+1, alltså en timme före.

Oj det visste jag inte, ajja nu har jag lärt mig något nytt i alla fall

Medlem

Har spelat sen i tisdag, bra mycket bättre än vad jag hade väntat mig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Man kan ju inte ta ifrån dem att de ser jävligt bra ut. Ni som spelat, hur är det? Känns som alla filmer jag kollat på bjuder på 30fps. Är det dåligt optimerat eller?

Medlem
Skrivet av employed:

Man kan ju inte ta ifrån dem att de ser jävligt bra ut. Ni som spelat, hur är det? Känns som alla filmer jag kollat på bjuder på 30fps. Är det dåligt optimerat eller?

ca 2 timmars spelande så kan jag säga att det ser ut ungeför som Elder scrolls online fast med en manga värld. Skapligt laggigt. Har runt 60 fps maxed när jag är ensammen på mitt 980 ti, men så fort du glider in i någon stad så laggar det sönder och det pendlar på 15-40 fps i bästa fall. Allt känns väldigt laggigt bara.

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av employed:

Man kan ju inte ta ifrån dem att de ser jävligt bra ut. Ni som spelat, hur är det? Känns som alla filmer jag kollat på bjuder på 30fps. Är det dåligt optimerat eller?

ca 2 timmars spelande så kan jag säga att det ser ut ungeför som Elder scrolls online fast med en manga värld. Skapligt laggigt. Har runt 60 fps maxed när jag är ensammen på mitt 980 ti, men så fort du glider in i någon stad så laggar det sönder och det pendlar på 15-40 fps i bästa fall. Allt känns väldigt laggigt bara.

Jaså, ligger på samma med en 970 på 2560*1440. Kanske lite skit som pågår i bakrunden?
"mangavärld" är nog lite att ta i, detta är nog ett av de mest verklighetstrogna utifrån utseende aspekten av alla fantasy/medeltids mmo's.

Gnällkuk
Skrivet av Elixx:
Skrivet av employed:

Man kan ju inte ta ifrån dem att de ser jävligt bra ut. Ni som spelat, hur är det? Känns som alla filmer jag kollat på bjuder på 30fps. Är det dåligt optimerat eller?

ca 2 timmars spelande så kan jag säga att det ser ut ungeför som Elder scrolls online fast med en manga värld. Skapligt laggigt. Har runt 60 fps maxed när jag är ensammen på mitt 980 ti, men så fort du glider in i någon stad så laggar det sönder och det pendlar på 15-40 fps i bästa fall. Allt känns väldigt laggigt bara.

Låter som om det är totalt ooptimerat. Isf, skiter jag i det här spelet tillsvidare tror jag (sitter på ett 780).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

123
Skriv svar