Testförslag: Saitek X-52 Joystick, flightpad

MFC
Medlem
Testförslag: Saitek X-52 Joystick, flightpad

Lyfter denna från förra forumet som en påminnelse och ett förslag på testobjekt

http://www.saitek.com/swedish/prod/x52.htm


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

och jag stöder förslaget


signatur
Skägg.
10 Chambers

Jag försöker fortsatt ragga upp firman som distribuerar saiteks saker


signatur
MFC
Medlem

Mission: Impossible?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

Alltså, efter hundra möss, sjutton musmattor och diverse hörlurar så undrar man (okej, jag har inte full koll på hur många olika möss mm som recenserats men ändå..)

SPELAR INGEN HÄR MED JOYSTICK?
Är man intresserad av att testa joysticks (flygspakar)?
Måste man vänta på ett prov:ex från ett företag/en distributör som inte är intresserad av att sälja innan man testar något?

Alltså, jag är inte sur, vill inte uppfattas som tjurig, otrevlig eller gnällig. Jag undrar bara snällt, kommer det ALDRIG recensioner på flygspakar? Jag vet att det är en nisch men så är det mesta vad gäller prylar till datorn. Dessutom är många spel av den karaktären att flygspakar kan användas eftersom spelet har flera lägen.

FZ är den största spelcommunity tycker jag (om jag nu får kalla det för en "community") och då tycker jag att distributörer och företag borde vara intresserade av att få ut sådana prylar, vi som använder flygspakar finns. Tycker det är kasst om det är distributörer som inte vill dela med sig, hoppas någon har svar på detta.

Återigen, är inte sur, men är förvånad att det ALDRIG recenseras några flygspakar. Okej, flygspakar haglar inte ner från himlen.. men det gör ju inte heller recensionerna på dom heller eftersom de är obefintliga.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag står fortfarande bakom dig MFC


signatur
W2k
Medlem

Ingen skulle vara gladare än jag om vi testade mer hårdvara i allmänhet och avancerade kontroller såsom X-52 i synnerhet, men som spiken skriver kan det vara svårt att få tag i recensionsex.

Hav tålamod.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

0.o den ser någorlunda lyxig ut hehe


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av W2k:

Ingen skulle vara gladare än jag om vi testade mer hårdvara i allmänhet och avancerade kontroller såsom X-52 i synnerhet, men som spiken skriver kan det vara svårt att få tag i recensionsex. :).

Ni får fixa så folk kan donera cash med paypal till er, så kan ni köpa in hårdvara och testa.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av W2k:

Ingen skulle vara gladare än jag om vi testade mer hårdvara i allmänhet och avancerade kontroller såsom X-52 i synnerhet, men som spiken skriver kan det vara svårt att få tag i recensionsex. :).

Ni får fixa så folk kan donera cash med paypal till er, så kan ni köpa in hårdvara och testa.

eller så kan man helt enkelt bojkotta företag som vägrar ge ut recensionsexemplar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Vila i frid
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av cammo:
Skrivet av W2k:

Ingen skulle vara gladare än jag om vi testade mer hårdvara i allmänhet och avancerade kontroller såsom X-52 i synnerhet, men som spiken skriver kan det vara svårt att få tag i recensionsex. :).

Ni får fixa så folk kan donera cash med paypal till er, så kan ni köpa in hårdvara och testa.

Eller så kan man helt enkelt bojkotta företag som vägrar ge ut recensionsexemplar

Tyvärr fungerar inte bojkott när man är en liten (Sveriges största iofs) spelsida. Hade vi varit i samma storlek som t.ex. Gamespy/Gamespot är det dock en möjlighet.

Så mitt förslag är att ni rekommenderar FZ till alla ni känner, syskon, föräldrar, mor- och farföräldrar och barn, så vi blir riktigt stora. :heart:

Edit: Språkpolis.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

/me slänger sig på telefonen till sin fars faster på 89år


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag försöker fortsatt ragga upp firman som distribuerar saiteks saker

Håller tummarna!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

1
Skriv svar