Mirror's Edge: Catalyst-trailers träffar som karatesparkar i nyllet

Robot
Mirror's Edge: Catalyst-trailers träffar som karatesparkar i nyllet
Medlem
Mirror's Edge: Catalyst-trailers träffar som karatesparkar i nyllet

Det ser jävligt bra ut, jag ser fram emot releasen sjukt mycket.

Medlem

Åh, vad jag har saknat den stilen och känslan som finns i Mirror's Edge. Jag brukar sällan spela igenom spel till slutet, men just nu sitter jag och funderar på att spela igenom Mirror's Edge för tredje gången.

Självklart ser jag då fram emot Mirror's Edge: Catalyst!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ser ruskigt snyggt ut!

Medlem

Har redan bestämt mig för att köpa detta. Det blir media (video) blackout nu för en fräsch upplevelse. De verkar ha gjort allt rätt.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Åh, vad jag har saknat den stilen och känslan som finns i Mirror's Edge. Jag brukar sällan spela igenom spel till slutet, men just nu sitter jag och funderar på att spela igenom Mirror's Edge för tredje gången.

Självklart ser jag då fram emot Mirror's Edge: Catalyst!

Kan bara fullständigt hålla med. Finns inget med samma atmosfär och känsla.

Medlem

Undra om spelet kommer att ha stöd för VR och om det i så fall kommer att gå att lira utan att bli illamående =). Hoppas i vilket fall att man kan öka synfältet och köra i mer än 60fps. Blir betydligt bättre, behagligare och skönare att lira sådana här spel i 100-120fov och 144fps.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Undra om spelet kommer att ha stöd för VR och om det i så fall kommer att gå att lira utan att bli illamående =). Hoppas i vilket fall att man kan öka synfältet och köra i mer än 60fps. Blir betydligt bättre, behagligare och skönare att lira sådana här spel i 100-120fov och 144fps.

Dice startade väll nyss en avdelning för VR? Så det kan bli något som kommer senare kanske

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Sapiens:

Undra om spelet kommer att ha stöd för VR och om det i så fall kommer att gå att lira utan att bli illamående =). Hoppas i vilket fall att man kan öka synfältet och köra i mer än 60fps. Blir betydligt bättre, behagligare och skönare att lira sådana här spel i 100-120fov och 144fps.

Dice startade väll nyss en avdelning för VR? Så det kan bli något som kommer senare kanske

Hoppas kan man ju alltid =).

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Undra om spelet kommer att ha stöd för VR och om det i så fall kommer att gå att lira utan att bli illamående =). Hoppas i vilket fall att man kan öka synfältet och köra i mer än 60fps. Blir betydligt bättre, behagligare och skönare att lira sådana här spel i 100-120fov och 144fps.

Första spelet går redan att spela med Oculus Rift via en mod, om det inte har inbyggt stöd kan jag nog lova att någon kommer att fixa det även till uppföljaren.

KoP
Medlem

Ser väl ok ut. Inget för mig dock. Gillar när det är lite skitigare, detta ser lite för sterilt ut.

Mums.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Pepp!

https://youtu.be/x-vJmhrUjNw


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av 73mpl4R:

Pepp!

https://youtu.be/x-vJmhrUjNw

Perfekt. Lite Peppe P håller en peppad.

Medlem

Nja, jag vet inte...
Ser inte jätteintressant ut, men jag kan ha fel. Det har hänt förut, det var en Onsdag, 1994.

Medlem
Skrivet av KoP:

Ser väl ok ut. Inget för mig dock. Gillar när det är lite skitigare, detta ser lite för sterilt ut.

Låter som Dying Light är mer din grej!

Mirrors Edge:Catalyst skulle nog vara enda anledningen att installera Origin igen,men efter Just Cause 3 har jag lärt mig att vänta på recensioner först innan jag ger mig på något nytt spel.

KoP
Medlem
Skrivet av LentoMan:
Skrivet av KoP:

Ser väl ok ut. Inget för mig dock. Gillar när det är lite skitigare, detta ser lite för sterilt ut.

Låter som Dying Light är mer din grej!

https://www.youtube.com/embed/B-OR3sbcpio

Mirrors Edge:Catalyst skulle nog vara enda anledningen att installera Origin igen,men efter Just Cause 3 har jag lärt mig att vänta på recensioner först innan jag ger mig på något nytt spel.

Spelar Dying light så ja.

Medlem

Har väntat på det här spelet i flera år nu. Mirror's Edge hade sina brister, men känslan var så perfekt att jag bara ville ha mer ändå.

1
Skriv svar