Uppgift: öppen Uncharted 4-beta i helgen

Robot
Uppgift: öppen Uncharted 4-beta i helgen
Medlem
Uppgift: öppen Uncharted 4-beta i helgen

Att Uncharted 4 inte släppts ännu är typ den enda anledningen till att jag inte köpt PS4 än... De får gärna vänta lite till så jag inte behöver leva på nudlar den månaden.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Att Uncharted 4 inte släppts ännu är typ den enda anledningen till att jag inte köpt PS4 än... De får gärna vänta lite till så jag inte behöver leva på nudlar den månaden.

Köp det precis innan månadsskifte? Vad blir det då, max en dag nudlar?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Newklear:

Att Uncharted 4 inte släppts ännu är typ den enda anledningen till att jag inte köpt PS4 än... De får gärna vänta lite till så jag inte behöver leva på nudlar den månaden.

Köp det precis innan månadsskifte? Vad blir det då, max en dag nudlar?

Nu överdrev jag väl iofs lite, men lite framförhållning mer än ett par dagar framåt får man ju ändå ha I alla fall som student där pengarna inte direkt forsar in!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Synd att denna spelserie inte kommer till PC, för det gör den inte, eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skönt att den finns upp att öveleva tills Division släpps!

Medlem

Kan bekräfta att öppen beta kommer ske, då sony gjorde en lite tabbe för 2 dagar sedan och råkade lägga upp det på psn store för att laddas ner vilket jag gjorde.


signatur

God is dead

Medlem

Tyckte faktiskt multiplayer läget var väldigt underhållande för att vara i grunden singleplayer baserat spel! Dock så verkar det som att ingen riktigt fattar hur man spelar det , får sjukt många killz och alla känns som nybörjare

1
Skriv svar