Första The Division-patchen klar – men när släpps spelet?

Robot
Första The Division-patchen klar – men när släpps spelet?
Första The Division-patchen klar – men när släpps spelet?

14.01 Idag!?! Jösses...äntligen!!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem
Medlem

Är embargot hårdare på PC versionen?, känns inte bra ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Redaktör
Skrivet av Godofcheese:

Är embargot hårdare på PC versionen?, känns inte bra ^^

Finns inget embargo, recensenterna får spelet vid release precis som alla andra.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Godofcheese:

Är embargot hårdare på PC versionen?, känns inte bra ^^

Finns inget embargo, recensenterna får spelet vid release precis som alla andra.

Okay, men något officiellt angående varför pc versionen är flera timmar efter?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Många bra fixar och optimeringar. Det gillas.
Sen om det släpps nån timme senare är inte hela världen.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Redaktör
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Godofcheese:

Är embargot hårdare på PC versionen?, känns inte bra ^^

Finns inget embargo, recensenterna får spelet vid release precis som alla andra.

Okay, men något officiellt angående varför pc versionen är flera timmar efter?

Nej, inte vad jag sett. Kommunikationen är som synes rätt jäkla förvirrad överlag från Ubisoft rörande när servrarna drar igång.


signatur
Medlem

Om man skall vara petig (vilket jag ju nu är...) så är det ingen "day 1 patch" utan helt enkelt den slutgiltliga launch-versionen med ovanstående ändringar från Open beta.
dvs, har man förtankat spelet så är det ingen extra extra fil som skall tankas ner.(För PC digital i alla fall)

Medlem

Ska bli så jäkla kul! Brosan kommer o lanar hela veckan förhoppningsvis och jag har bokat varsitt ex åt oss. Can't wait!

Medlem

Confusing as fuck, säger att servrarna går officiellt upp 00:01 AEDT men så listas det separata server uptimes - hur ska det vara?

För med 00:01 AEDT så går servrarna upp kl 14:00 idag.

Edit: och syftas inte US digital att deras kopior blir aktiva på tisdag? Ser inget om EU.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Redaktör
Skrivet av ohem:

Confusing as fuck, säger att servrarna går officiellt upp 00:01 AEDT men så listas det separata server uptimes - hur ska det vara?

För med 00:01 AEDT så går servrarna upp kl 14:00 idag.

14.01 i dag går servrarna upp för de som köpt spelet på skiva på konsol. Har man köpt det digitalt till konsol öppnar de vid midnatt, och på pc klockan 6 i morgon bitti.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ohem:

Confusing as fuck, säger att servrarna går officiellt upp 00:01 AEDT men så listas det separata server uptimes - hur ska det vara?

För med 00:01 AEDT så går servrarna upp kl 14:00 idag.

14.01 i dag går servrarna upp för de som köpt spelet på skiva på konsol. Har man köpt det digitalt till konsol öppnar de vid midnatt, och på pc klockan 6 i morgon bitti.

"In the US, digital copies of The Division for Xbox One, PS4, and PC will be active at 12:01AM EST on March 8."


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det mest intressanta är huruvida spelets endgame är nåt att ha. Make-or-break:ar ett eventuellt köp.

Medlem

"All PC versions of the game will be available worldwide on March 8th at 6AM CET/12AM EST & March 7th 9PM PST"
Står på första sidan när man loggar in på uplay nu, nån frågade varför det delas upp och det är ju med största sannolikhet för att minska trycket på inloggnings servarna ett beslut som säkert togs efter den väl besökta öppna betan.

Medlem

Hur ska man kunna spela spelet idag? Man får väl skivan i brevlådan imorgon förmiddag eller har jag missat något?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Hur ska man kunna spela spelet idag? Man får väl skivan i brevlådan imorgon förmiddag eller har jag missat något?

Du får väl beställa från ett ställe som skickar ut spelet lite tidigare så att man har dom på releasedagen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hmm... är väl för inte alla ska logga in samtidigt antar jag.
Varför skulle man annars välja olika tider så där.

EDIT:
Fast alla PC spelare kommer logga in samtidigt om jag förstår tiderna rätt... nåja.

Medlem

Väntar på rea och endast om folk fortfarande spelar väljer jag

Redaktör
Skrivet av ohem:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ohem:

Confusing as fuck, säger att servrarna går officiellt upp 00:01 AEDT men så listas det separata server uptimes - hur ska det vara?

För med 00:01 AEDT så går servrarna upp kl 14:00 idag.

14.01 i dag går servrarna upp för de som köpt spelet på skiva på konsol. Har man köpt det digitalt till konsol öppnar de vid midnatt, och på pc klockan 6 i morgon bitti.

"In the US, digital copies of The Division for Xbox One, PS4, and PC will be active at 12:01AM EST on March 8."

Ja, i USA. Andra bud i Europa.


signatur
Medlem

Jag kommer köpa det till PC och PS4 tyckte öppna betan var fantastisk, det är kul att se bra spel komma från Svedala.

Spara era pengar ett litet tag. Köp inte dag 1.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Spara era pengar ett litet tag. Köp inte dag 1.

Beställde första dagen det gick att förboka.

Let's go boys!

Medlem

Devs har dragit igång sin stream känns som det startade tidigare än utsatt. några tyskar har lirat sen 11:00
och så hamish http://www.twitch.tv/thedivisiongame startade för ett tag sedan me.

Så sitter ni på fysisk skiva till Xbox 1 eller ps4 så är det stor chans att ni kan lira nu

Själv så köpte man ju Digital gold till Pc och Ps4 så får vänta till midnatt för o lira i 6 timmar på Ps o så 06:01 på pc =P

Jag har en ENORMT grym leverantör av tv-spel.
Förbokade Sleeper Agent-versionen och han meddelade mig redan i Torsdags att jag kunde komma och hämta det. Så det har dreglats ett par dagar....


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Snälla tompa kan inte du streama när du spelar? du Rekkade ju på buss simulator!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Det ska bli väldigt trevligt att börja spela

Medlem
Skrivet av Kajlie:
Skrivet av walter_iego:

Spara era pengar ett litet tag. Köp inte dag 1.

Beställde första dagen det gick att förboka.

Let's go boys!

Medlem

Er omröstning visar rätt tydligt vad konsumenterna vill ha och velat ha länge, även när företagen stretade emot och piraterna tog över.

Man har fått tillbaka marknad idag, nästan helt på multiplayer men stretar ännu med singleplayer.

Ibland borde man lyssna på sina konsumenter snarare än att ihärdigt försöka påtvinga dem ett system de vet kan vara bättre och smidigare. Annars är risken stor att de skapar det själva.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Avstängd
Skrivet av Kane:

Er omröstning visar rätt tydligt vad konsumenterna vill ha och velat ha länge, även när företagen stretade emot och piraterna tog över.

Håller absolut inte med. Denna undersökningen visar vad de som hänger på FZ gillar. Undersökningen visar däremot tydligt att det är många på FZ som gillar PC spel.

Försäljningsiffrorna visar tydligt vad som säljer.

123
Skriv svar