Bota din spindelrädsla med virtual reality

Robot
Bota din spindelrädsla med virtual reality

Svenska Mimerse släpper terapispelet Itsy.


Medlem
Bota din spindelrädsla med virtual reality

Hur gör man för att bota den för Aliens=)? Dags att Sega hittar en utvecklare som kan skapa en väridg uppföljare på AvP och gärna med stöd för VR, då kanske jag äntligen kan bli fri från denna "rädsla"=).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PcGamer:

Hur gör man för att bota den för Aliens=)? Dags att Sega hittar en utvecklare som kan skapa en väridg uppföljare på AvP och gärna med stöd för VR, då kanske jag äntligen kan bli fri från denna "rädsla"=).

Haha!


signatur
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Hur gör man för att bota den för Aliens=)? Dags att Sega hittar en utvecklare som kan skapa en väridg uppföljare på AvP och gärna med stöd för VR, då kanske jag äntligen kan bli fri från denna "rädsla"=).

Alien :isolation har VR stöd gömt i koden , dock krävs äldre en oculus runtime (0.6)
För att kunna lira det.
5/5 riktigt läskigt.

Medlem

Har enorm spindelfobi, får panik i vissa spel där det finns spindlar till och med. Vet inte ens om jag skulle våga detta!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har enorm spindelfobi, får panik i vissa spel där det finns spindlar till och med. Vet inte ens om jag skulle våga detta!

Samma här...


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Har enorm spindelfobi, får panik i vissa spel där det finns spindlar till och med. Vet inte ens om jag skulle våga detta!

Har en polare med en likadan rädsla för digitala spindlar. Hur kul som helst att höra honom få panikångest när vi spelar [vilket ARPG som helst] och kommer till den oundvikliga grottan fylld med jättespindlar.

Hur han klarade av att köra Wow i ett årtionde är helt obegripligt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem
Skrivet av Tobs:

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Medlem

Hehe polaren ja lirade skyrim med har extrem spindelfobi Han höll på att svimma där i grottan som mamma spindel trillar ner från taket.. Han skrek hejvilt när han stötte på "små" spindlarna

Medlem

Raderat de inlägg som, efter ha sett att en person i tråden har spindelfobi, la upp bilder på spindlar bara för att jävlas.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar