Black Desert Guest pass

Medlem
Black Desert Guest pass

Någon som har ett Guestpass att ge bort vore kul att prova spelet.

Tack på förhand

Medlem

Jag tar ett jag med om det finns Annars lär jag köpa det ändå snart

Medlem

Jag tycker det kommer MMORPG's i överflöd nu för tiden och jag ignorerar de flesta, men detta såg fasen riktigt intressant ut.
Slänger ut en fiskkrok jag med och hoppas på napp så man får prova på detta.

Medlem

PM skickat åt joggepogge och Voorhees
Hade tyvärr bara två nycklar, så först till kvarn gällde.

Medlem

Om någon annan har ett gästpass eller två skulle jag uppskatta att få prova på spelet. Forumen ger intrycket av att det är ganska p2w så vill inte köpa det utan att se med egna ögon.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Om någon annan har ett gästpass eller två skulle jag uppskatta att få prova på spelet. Forumen ger intrycket av att det är ganska p2w så vill inte köpa det utan att se med egna ögon.

Det är b2p (buy to play) som t.ex. Guild Wars. Ingen månadskostnad och tydligen ska allt du kan köpa i butiken in-game vara cosmetics.

Jag skulle gärna ta en nyckel om någon har en över så att jag vet om datorn kan hantera spelet innan jag slänger ut massa pengar på det.

Medlem

Tycker spelet verkar riktigt bra får en Ultima Online känsla av det! Skulle gärna testa före köp så ifall nån har ett extra gästpass att ge bort skulle man vara evigt tacksam!

Medlem

Skulle gärna med ta Guest pass med om nån har så man kan prova först. Trodde division skulle släppas på lör men hadde fel så vore kul prova detta lite i helgen.

Medlem

Vore väldigt trevligt om någon kunde slänga mig ett guestpass så man kan testa om det ens är spelbart

Medlem

Hade verkligen inte tackat nej till ett Guest pass !

Medlem

Vill också ha

Medlem

Haha! Kommer hit och tänkte göra en tråd om detta, fanns redan en tråd tydligen.
Men om någon har ett guest pass över tackar jag inte nej.

Medlem

Jag skulle gärna också vilja ha en guestpass om det är någon som har en över eller så. Vill gärna testa spelet innan jag köper det

Medlem

Tagna


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Förs till kvarn på dessa två

Registrera koden här
https://www.blackdesertonline.com/shop/code

Code 1 : 7196-98B1-4540-45E4-BD85
Code 2 : 2B72-C578-3052-49D6-B8AE

Dessa två är tagna, tyvärr.

Även jag är intresserad av en nyckel då detta mmo ser vrålhäftigt ut, om någon har en nyckel över så skulle det verkligen uppskattas!

Medlem

Synd spelet inte har end game sedan quest ger inte exp vill man ha exp är det mob grind som gäller på detta sandbox mmo

Medlem

Om någon har ett 7 dagars pass så hade jag uppskattat om jag fick ett. Vill gärna testa spelet.

Medlem

Är det någon som har ett guest pass över?
Tack på förhand.

Medlem

Hej, är också intresserad av att testa detta spel så har någon en nyckel över så tar jag jättegärna en!

Medlem

Tyckte först detta spelet verkade meh. Men... läste på lite om det idag å blev bara mer å mer sugen, så om någon skulle ha ett kvar skulle ja jättegärna vilja prova innan jag köper

Medlem

Jag är också intresserad av ett guestpass! Jag testar hemskt gärna detta spel!


signatur

Niet.

Jyu
Medlem

Om någon har ett guest pass över tar jag gärna emot ett! Super taggad på spelet.

Medlem

OM någon vänlig själ har ett gäst pass över skulle jag med stor glädje acceptera den!
Riktigt sugen att testa spelet.

MVH//Kanto


signatur

[i]KaNto[/i]

skulle verkligen vilja testa med om någon har..är social spelare och spelar gärna med folk


signatur

New life, New hope

Medlem

Jag ställer mig till skaran som mer än gärna tar mot ett guest pass. Skulle verkligen velat testa innan köp

Någon vänlig själ som har en över får jätte gärna sända mig en <3

Medlem

Bumpar tråden, har skrivit på flera forum utan svar. Har någon underbar själ en guest pass över?

Medlem

Jag har! Är på kneget, fixar när jag kommer hem.


signatur

Niet.

Medlem

Någon mer som har guestpass till övers?

1
Skriv svar