Live! FZ-redaktionen spelar The Division på PC

Robot
Live! FZ-redaktionen spelar The Division på PC

Häng med oss under dagen när vi tar de första stapplande stegen i ett sönderslitet New York.


Releasehästryttare
Live! FZ-redaktionen spelar The Division på PC

GL HF

Jag har spelat två timmar. Allting flöt på bra och spelet är optimerat bra för PC. Grafiken är riktigt bra och jag har inga större anmärkningar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

flyter spelet bättre än betan? fick ett par fina frysningar som krävde omstart av datorn det var ingen höjdare

Gnällkuk

Spelade 20 min inatt kanske, flöt på bra och det fanns mängder med fler inställningar mot betan vad jag kunde se. Vet dock inte om jag kan säga att det flöt på bättre än betan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

CTI
Medlem
Skrivet av tricky:

Spelade 20 min inatt kanske, flöt på bra och det fanns mängder med fler inställningar mot betan vad jag kunde se. Vet dock inte om jag kan säga att det flöt på bättre än betan.

Finns det en FOV slider?


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Gnällkuk
Skrivet av CTI:
Skrivet av tricky:

Spelade 20 min inatt kanske, flöt på bra och det fanns mängder med fler inställningar mot betan vad jag kunde se. Vet dock inte om jag kan säga att det flöt på bättre än betan.

Finns det en FOV slider?

Nej, letade efter den men hittade ingen :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hann bara ta mig till the safehouse i morse, och det funkade bra så långt...ska in och roa mig nu, hörs om några månader

CTI
Medlem
Skrivet av tricky:
Skrivet av CTI:
Skrivet av tricky:

Spelade 20 min inatt kanske, flöt på bra och det fanns mängder med fler inställningar mot betan vad jag kunde se. Vet dock inte om jag kan säga att det flöt på bättre än betan.

Finns det en FOV slider?

Nej, letade efter den men hittade ingen :/

Ok synd, tack för hjälpen.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Måste vara ett mindre helvete att jobba på fz, vara tvungna att spela The Division hela dagen.. Vart skickar man sitt cv?

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Måste vara ett mindre helvete att jobba på fz, vara tvungna att spela The Division hela dagen.. Vart skickar man sitt cv?

Ja, traumatiskt, med tanke på hur totalt värdelöst generic det är.

Medlem

Är de något att ha det här ? Eller vad tycker ni ?
Subjektiv fråga som fan men är måttligt intresserad, många har ju klagat på att alla är skottsvampar och man får mata så mkt för att få ner någon.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Är de något att ha det här ? Eller vad tycker ni ?
Subjektiv fråga som fan men är måttligt intresserad, många har ju klagat på att alla är skottsvampar och man får mata så mkt för att få ner någon.

Jag är inte någon som gillar RPG egentligen, aldrig orkat engagera mig i siffror och statistik på det viset som ofta krävs.

Det som lockade mig från början var shooter-delen så när ljuset gick upp för mig att det var en RPG-TPS och inte TPS-RPG var jag lite tveksam.

Men efter att spelat 25-30h både stängd och öppen beta var jag såld. Bulletsponge-effekten stör mig inte det minsta, möter du oskyddade fiender i samma nivå som du krävs det inte många skott för att fälla dom. Men om du som jag spelade med vänner och mötte fiender som var 5 nivåer över, ja då var det enda jag kunde göra att dra agro och dö

summa summarum, i löve it! och då ogillar jag alla andra RPG-spel jag prövat..

Medlem
Skrivet av zauii89:

Är de något att ha det här ? Eller vad tycker ni ?
Subjektiv fråga som fan men är måttligt intresserad, många har ju klagat på att alla är skottsvampar och man får mata så mkt för att få ner någon.

Jag var verkligen tveksam först med tanke på skurkarna tål så mycket (men så var min referenspunkt Arma3 och där dör man ganska direkt). Men på något vis har de lyckats ändå i The Division, jag tycker det är skitkul även om man kör ett mission på hard och de tål massor massor. Ja det blir många timmar spelande på det här. Oväntat kul att jaga levels å vapen å upgrades å...knäskydd =D

Medlem

Körde upp till level 15 igår, vilket var mitt mål med dagen... kan bara säga att jag älskar det, fullkomligt älskar det!

Det kommer bli många timmar i New York framöver...


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Megadelux

Stötte på både Kanon2 och ett gäng som nickar TV på slutet inatt. Skönt med Svenskar som funkar att prata med.

1
Skriv svar