Star Wars: Battlefront – nytt gratismaterial ute nu

Robot
Star Wars: Battlefront – nytt gratismaterial ute nu
Medlem
Star Wars: Battlefront – nytt gratismaterial ute nu

Hurray! I can keep my money!

Medlem

Bra att de lyssnar till sina konsumenter.

Medlem

Var länge sen jag spelade men blir lite sugen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Avstängd

Jag varken har fått eller hittar nåt nerladdat?

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Jag varken har fått eller hittar nåt nerladdat?

Tydligen ingen nedladdning denna gång. Den kom säkert med februarinedladdningen men aktiverades först idag.

Medlem

Har funderat på att köpa battlefront men andelen aktiva spelare är lägre än för bf4 och det får mig att tveka.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Intressant koncept nuförtin att man krossar sin egen Community inom trippel A branschen. Man har matchmaking som i sig själv 'only lives so long' bara lever tills de börjar bli för ont om spelare.

På det bygger man en splittrad Community i form av exklusiva banor och innehåll, för varje gång splittrar man dem ännu mer. Det är så jävla tragiskt att utvecklarna på riktigt tycker att de värt det för att ha 'easy access' till nån Quick join meny. Att folk skulle vara så dumma eller lata att de inte kan hantera en browser är kränkande och har varit sedan MW2 satte standarden.. åtminstone borde man ge folk både och.

Skrivet av Ellakk:

Har funderat på att köpa battlefront men andelen aktiva spelare är lägre än för bf4 och det får mig att tveka.

Oj, det var lite ... oväntat (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

phi
Medlem
Skrivet av zauii89:

Intressant koncept nuförtin att man krossar sin egen Community inom trippel A branschen. Man har matchmaking som i sig själv 'only lives so long' bara lever tills de börjar bli för ont om spelare.

På det bygger man en splittrad Community i form av exklusiva banor och innehåll, för varje gång splittrar man dem ännu mer. Det är så jävla tragiskt att utvecklarna på riktigt tycker att de värt det för att ha 'easy access' till nån Quick join meny. Att folk skulle vara så dumma eller lata att de inte kan hantera en browser är kränkande och har varit sedan MW2 satte standarden.. åtminstone borde man ge folk både och.

Det är ju för att de medvetet vill sänka livslängden på spelen så att de precis överlever till nästa AAA-titel släpps. Då kan de successivt börja stänga ned servrar till det gamla skräpet och kan starta upp nya istället. Det är ju dumt att behöva hålla igång dyra serverhallar för spel som ingen spelar.

Medlem

*GÄSP*
wow, så mycket nytt och dessutom gratis.....
Så kul spelet var i början, även med dessa "DLCs", så är det ändå ingen skillnad och det är trokigt, trokigt, trokigt. Fast jag har aldrig varit en person som gillade att köra samma banor om och om igen, dvs olika CS eller BF (multiplayer) har aldrig varit min grej. Särskilt när man råkar ut för troll och hackare.
Antar att jag blir (är....) för gammal .....

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Ellakk:

Har funderat på att köpa battlefront men andelen aktiva spelare är lägre än för bf4 och det får mig att tveka.

Oj, det var lite ... oväntat (?)

Ja jag vet inte hur man ska tolka siffrorna, men jag tror inte de är till battlefronts fördel=)


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar