Goblins i maskineriet för Total War: Warhammer – spelet försenas!

Robot
Goblins i maskineriet för Total War: Warhammer – spelet försenas!
Medlem
Goblins i maskineriet för Total War: Warhammer – spelet försenas!

Har köpt ett Total War spel på release och det var Rome 2. Jag tackar snällt nej och kanske plockar upp det på rea (tror knappast att spelet kommer fungera felfritt trots förseningen).

Medlem
Skrivet av koleny:

Har köpt ett Total War spel på release och det var Rome 2. Jag tackar snällt nej och kanske plockar upp det på rea (tror knappast att spelet kommer fungera felfritt trots förseningen).

LoL så sant.
Jag kommer vänta några dagar, se vad folk säger.

Medlem

Kommer nog försöka vara tålmodig och vänta tills en bra stund efter release när det har släppts några patchar och kommit lite moddar.

Medlem

Undrar hur många stackare som kommer luras att tro att spelet kommer vara relativt buggfritt vid release p.g.a. denna uppskjutning.

Medlem

Värt att notera att det är en uppdaterad motor för TW:Warhammer. Det blir deras första 64-bit spel, och DX11 är ett krav. Skönt att de går över till 64-bit, Total War-spelen är en serie som verkligen behöver kunna utnyttja mer minne.

Här är specen:
http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Specs

Officielt inlägg på deras forum om specen och motorn.
https://forums.totalwar.com/discussion/169342/total-war-warha...

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Kommer nog försöka vara tålmodig och vänta tills en bra stund efter release när det har släppts några patchar och kommit lite moddar.

Tyvärr kommer det inte komma några moddar. då GW har sagt nej där.

Medlem

Va fan. Inga moddar? Det är ju de som har lyft både Rome 2, Shogun och Atilla. .. suck. Sen ska total war hålla sig till historiska korridorer. Inte tomtar och troll. Suck. Om de nu var tvungna att göra nått så kunde de ha byggt nått på Sagan om ringen eller nått. Warhammer har aldrig lockat mig. Om de kunde ordna till ett riktigt bra Empire 2 så hade det varit fint. Eller ett tredje Medieval. Over and out

Medlem
Skrivet av jonas790:
Skrivet av Ftmch:

Kommer nog försöka vara tålmodig och vänta tills en bra stund efter release när det har släppts några patchar och kommit lite moddar.

Tyvärr kommer det inte komma några moddar. då GW har sagt nej där.

Inte helt korrekt. Det är sant att GW sagt nej till moddar och därför kommer det inte att komma något officiellt modverktyg till spelet. DÄREMOT kan man fortfarande modda spelet som man gjorde i t.ex. Medieval II och Rome I. Det krävs bara lite mer jobb och det är mer limiterat. Mods kommer dock att dyka upp. Det är jag helt säker på.

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Va fan. Inga moddar? Det är ju de som har lyft både Rome 2, Shogun och Atilla. .. suck. Sen ska total war hålla sig till historiska korridorer. Inte tomtar och troll. Suck. Om de nu var tvungna att göra nått så kunde de ha byggt nått på Sagan om ringen eller nått. Warhammer har aldrig lockat mig. Om de kunde ordna till ett riktigt bra Empire 2 så hade det varit fint. Eller ett tredje Medieval. Over and out

Finns ett team som jobbar på en okänd historisk titel samtidigt som Warhammer.

1
Skriv svar