Fable Legends skrotas, Lionhead stängs

Medlem

Gråter en tår nu. Har alltid älskat deras spel.

Medlem

Har bara spelat ett spel av denna studio, ett spel som jag hoppades en uppföljare till;

The Movies

To shame...

Medlem

K


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Chomag:

....då jag var en av miljontals som blev lurade av den patologiska mytomanen Peter Molyneux.

Menar du inte mytomanen? Eller patologisk lögnare? Patologisk mytoman blir kaka på kaka.

Medlem

Hade gärna sett en remake av tvåan.. såna minnen

Medlem

Gillade Fable 1 men det finns ju tack och lov i restaurerad version på Steam. Tror aldrig att PM kommer att leverera ett spelbart spel igen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Incal:
Skrivet av Chomag:

....då jag var en av miljontals som blev lurade av den patologiska mytomanen Peter Molyneux.

Menar du inte mytomanen? Eller patologisk lögnare? Patologisk mytoman blir kaka på kaka.

Jag skrev det för att riktigt förstärka ordet "ljuga" när det gäller Peter Molyneux och hans lögner. Visst använder man patologisk lögnare och inte mytoman som uttryck i det svenska språket, men Molyneux är på den nivån av lögnare är ett allt för svagt uttryck helt enkelt.

Medlem

Mins när de pratade sig varma om hur Black & White´s A.I war det största genombrottet världen skulle skåda. Men sen var det inte riktigt så.

Medlem

Black & White, fantastiskt spel samt fable, Det var riktigt tråkigt att höra.

12
Skriv svar