Nvidia släpper prestanda-guide till The Division-spelare

Robot
Nvidia släpper prestanda-guide till The Division-spelare

Efter allt strul: företaget vill hjälpa dig att maximera din upplevelse.


Nvidia släpper prestanda-guide till The Division-spelare

Har inga problem med någonting i spelet. Funkar bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gissar att många av problemen härstammar från grafik nedgradering och att de har kastat in nya grejer för att fixa detta, och de fick en massa nice buggar på köpet.
2 av mina 3 vänner som har köpt spelet har problem med det=P

Medlem
Skrivet av Sille:

Gissar att många av problemen härstammar från grafik nedgradering och att de har kastat in nya grejer för att fixa detta, och de fick en massa nice buggar på köpet.
2 av mina 3 vänner som har köpt spelet har problem med det=P

Ja, det var verkligen en gissning det

Edit: Det var faktiskt längesedan jag såg en sådan bra gissning! =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har spelat på två datorer utan några problem alls. Noll disconnects eller något sånt.

Fastnade emellan två stolar en gång och behövde relogga, men jag kommer över det, emotionellt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inga problem alls här. 4 timmar speltid


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Gnällkuk

Noll och inga problem, det var tungdrivet redan i stängda betan och det är det fortfarande. Det dock väldigt snyggt ut trots att jag fått vrida ned grafiken en bit för att mitt 780 ska orka med att hålla det runt 60-70 fps.

EDIT: kör inte på några av de två senaste drivrutinerna utan den som kom innan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Inga problem här, spelet ser grymt ut även på låga inställningar.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Inga problem alls här. 4 timmar speltid

Själv har jag inte kommit längre än att stå i kö i 20min...sen blev det fallout istället


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Hur går det med recensionen? Får vi någon "förhands" recension? Skulle vara önskvärt

Medlem
Skrivet av tricky:

Noll och inga problem, det var tungdrivet redan i stängda betan och det är det fortfarande. Det dock väldigt snyggt ut trots att jag fått vrida ned grafiken en bit för att mitt 780 ska orka med att hålla det runt 60-70 fps.

EDIT: kör inte på några av de två senaste drivrutinerna utan den som kom innan.

Tackar...detta va ett ovärdeligt inlägg för mig som också har ett 780

Gnällkuk
Skrivet av beron:
Skrivet av tricky:

Noll och inga problem, det var tungdrivet redan i stängda betan och det är det fortfarande. Det dock väldigt snyggt ut trots att jag fått vrida ned grafiken en bit för att mitt 780 ska orka med att hålla det runt 60-70 fps.

EDIT: kör inte på några av de två senaste drivrutinerna utan den som kom innan.

Tackar...detta va ett ovärdeligt inlägg för mig som också har ett 780

Inga problem, dock kör jag mitt kort i 1371Mhz så rätt kraftigt överklockat.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hmm, jag måste alltså läsa typ motsvarigheten till en termins kursmaterial för att få veta vilka settings jag ska ha?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Hmm, jag måste alltså läsa typ motsvarigheten till en termins kursmaterial för att få veta vilka settings jag ska ha?

nej, presets:en funkar bra. Men om man har problem med prestandan och vill veta vad olika settings kostar så brukar dessa guider vara bra.

Man lär sig faktiskt en del efter ett par guider...liten bonus kanske.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar