Live – se Sweclockers spela The Division (på FZ-Twitchen)

Robot
Live – se Sweclockers spela The Division (på FZ-Twitchen)
Medlem
Live – se Sweclockers spela The Division (på FZ-Twitchen)

Googla, tråkigt och generiskt. Få upp svaret, The Division.

Medlem

Det här spelet känns lite som det där andra episka spelet som kom förra året som jag redan glömt namnet på. Det var som GTA fast man skulle "hacka" massa prylar och massa coola effekter o sånt. Det här spelet känns lika intressant o revolutionerande som det där andra spelet. Misstänker att jag inte kommer minnas namnet på The Division efter sommaren heller..

Medlem

Jag har så jävla mycket försökt få intresse för detta spelet, hade det i början när det visades... Men gud va detta ser ut som något casual shootingspel utan karaktär... Och så 3e persons vy på det, gillas inte!

Nåja, Hitman och NFS kommer ut snart, hoppas det levererar.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag har så jävla mycket försökt få intresse för detta spelet, hade det i början när det visades... Men gud va detta ser ut som något casual shootingspel utan karaktär... Och så 3e persons vy på det, gillas inte!

Nåja, Hitman och NFS kommer ut snart, hoppas det levererar.

Jag köpte det lite på impuls men jag tycker det är ganska kul, det är inte som jag hade föreställt mig efter att ha sett en massa betaklipp.
Man lessnar nog fort om man förväntar sig en shooter, tycker nog det är mer likt Mass Effect, ett slags taktiskt RPG med coop.

Det drivs av en ganska bra story som dels verkar handla om att ta reda på flera aspekter av vad som egentligen har hänt genom att samla ljud- och filmklipp mm. och dels att återställa ordningen i staden, som befinner sig i total anarki.

Coop är att föredra även om det går utmärkt att köra solo

Medlem

Jag provade lite matchmaking in game igår för att se hur det var. Fungerade ju utmärkt. Men jag förstod efter den sessionen vad man menade med Bullet sponge enemies. Fienderna blev fler och wave efter wave av samma sort blev lite tråkigt.

Så länge man inte spelar med vänner så föredrar jag upplevelsen av solo.

Men jag gillar storyn även om spelmekaniken är väl rudimentär och tråkig. Lite som battlefront, kul i korta sittningar.

Medlem

Bah, igen och igen, i spel efter spel, VM i stupid Artificiell Intelligens!!!

1
Skriv svar