Activision om Infinity Ward och Bungie

Activision om Infinity Ward och Bungie

Egentligen, om man vill vara krass, kan de hitta på vilket namn som helst, det blir ändå en FPS, varken mer eller mindre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska Activision hantera Bungie på samma sätt som IW så blir det väl en repris av föregående månader så småningom.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bungie overlevde MS. De bor overleva activision ocksa.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Skrivet av warh0g:

Ska Activision hantera Bungie på samma sätt som IW så blir det väl en repris av föregående månader så småningom.

De är kanske viktigt att nämna att Bungie inte ägs av Activision som IW görs. De enda Acti kommer att göra är att ge ut deras spel, dom har ingen ytterligare makt över Bungie.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Alltså, kan dom ge fan i CoD serien nu, gör något nytt.

Det känns som dom senaste åren har bara varit uppföljare, uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare uppföljare,

Tillräckligt? Ne!

uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare,

Så...

Talar jag tydligt nog?

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Alltså, kan dom ge fan i CoD serien nu, gör något nytt.

Det känns som dom senaste åren har bara varit uppföljare, uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare uppföljare,

Tillräckligt? Ne!

uppföljare efter uppföljare efter uppföljare efter uppföljare,

Så...

Talar jag tydligt nog?

Ajo, men lite tjatigt med din ctr+c(+v). Tror alla skulle förstå budskapet med ett simpelt "Uppföljare efter uppföljare"*30 ^^

Medlem
Skrivet av trasen:

Ajo, men lite tjatigt med din ctr+c(+v). Tror alla skulle förstå budskapet med ett simpelt "Uppföljare efter uppföljare"*30 ^^

Sant, men det blir inte lika dramatiskt.

Nej, men var lite småsur, råkade köra på en katt som sprang ut på vägen och så kommer det en äldre gubbe som skäller ut mig för att jag inte väjde ner i diket istället för att försöka bromsa.

Men, hallå? Liksom.

Medlem

Activision kan fara åt helvete.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Låt oss be att det aldrig händer.

Kotic eh? Cancer Cancer Cancer Cancer Cancer Cancer Cancer Cancer Cancer

1
Skriv svar