Omröstning – vilken är den bästa shooter-multiplayerkartan, någonsin?

Medlem

Deck 16 från UT är en absolut favorit!

Det var en 15år sedan och min kompis pappa brukade sitta hemma och lira med sina arbetskollegor varje fredag :heart:

Medlem

Varför goldrush från tf2? En av de sämsta banorna i spelet. Hade process varit med så hade det varit ett självklart val.


signatur

Xd

Quake-konnässsör
Skrivet av Rior:
Skrivet av almblad:
Skrivet av RedZour:

dm17 och dm6 om jag kommer ihåg rätt?

Haha kommer ihåg dm17 med bara railguns och alla bara hoppade runt hej vilt sjukt kul.

Jag kommer ihåg den inte lika roligt när man fick köra emot morfez, cooller och proZaC på Qlan. Kommer inte ihåg om FZ gjorde något reportage om det evenemanget vi ordnade.

De flesta bilderna har jag för mig är borta, men det var tider i början av 2000-talet. ESReality har lite bilder kvar i deras arkiv.

http://www.esreality.com/post/662014/n-a/

Medlem
Medlem

2fort2.

QW:TF.

Medlem

Morpheus från unreal tournament hamnar högt på min lista

Medlem

Crossfire från (Call of duty: modern warefare)

Medlem

UT - Deck 16

Shout-out också till musiken i UT, bästa soundtracket genom tiderna.

Medlem

DM-Rankin i UT2004 är helt klart den jag spelat mest..
Gillade även CTF-LavaFort eller vad den nu hette i första UT

Edit: LavaGiant hette den visst.

Medlem

Strike at Karkand (BF2)!
Jag lade nog ner minst 60% av min Battlefiled-tid på just den kartan.
Helst ska den vara infantry only.
Jag har aldrig haft lika roligt i något annat spel.

Medlem

Quake 3 ztn3tourney1 är en av de roligaste banor jag spelat någon pangare på!

Medlem

El alamein bf 1942, öken strider med tanks, jakt och bombplan! Kan ej begära mer

Medlem

Karkland! Som alla av någon underlig anledning stavar det :).

Medlem

Som gammal Quake spelare kan jag inte rösta på något annat än DM4

Gnällkuk

e2m1 och dm6 för mig, men de fanns inte med :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Upward eller Badwater i TF2, goldrush var ett bra proof of concept men bandesignen är jätte trist.

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Karkland! Som alla av någon underlig anledning stavar det :).

Många jag känner säger Back to Karkand/karkland... Fnissar till varje gång.

Medlem

Facing Worlds :heart:

Era
Medlem

Q2DM1 - The Edge.

SoL
Medlem
Skrivet av Palma:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4e/84/96/4e84962f9c...

Deck 16 från UT är en absolut favorit!

Det var en 15år sedan och min kompis pappa brukade sitta hemma och lira med sina arbetskollegor varje fredag :heart:

Så hette den ja! Tänkte också på den men kom inte ihåg va den hette. Den kartan va fin, älskade o blåsa skallen av motståndarna med sniper

Medlem

de_dust2 får det bli trots att jag är så sjukt trött på den. Men den är bäst i mitt tycke då den är nästan perfekt balanserad.

Medlem

Finns många banor jag älskade i UT-spelen. DM-rankin, DM-Deck* (16/17 etc), samt favoriten över alla: CTF-Citadel. Vet inte hur mycket tid jag lade ner på att köra instagib/lowgrav på den. Helt fantastisk.

Medlem

Min favorit är ifrån Quake 1, kommer inte ihåg vad den heter men den är mot slutet av spelet.
Bästa bilden jag hittade: http://www.abload.de/img/winquake2011-09-2512-207ds.png

Medlem

Q2DM1 Quake 2

Medlem

Q3DM17 alla dagar i veckan!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Battlefield 1942 - Desert Combat "El Alamein"

Medlem

Morpheus från UT och Antalus från UT2004, samt Carentan från CoD 1. Oerhört fina minnen från alla de 3

Medlem

The Edge (Q2DM1) eller UT Morpheus. Rhe longest yard är bra... men inte riktigt lika.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Orange X från TF2. Många timmar underhållning där innan Valve förstörde spelet.

Medlem

De_nuke cs 1.6

Skriv svar