Dead Island 2 lever – ny utvecklare färdig

Robot
Dead Island 2 lever – ny utvecklare färdig

Spelet som trotsar döden. Grrraw!


Medlem
Dead Island 2 lever – ny utvecklare färdig

Alltid tyckt att Dying Light var den inofficiella tvåan. Typ samma game-mechanics, + parkour och mycket bättre

Skrivet av Biggles:

Alltid tyckt att Dying Light var den inofficiella tvåan. Typ samma game-mechanics, + parkour och mycket bättre

Hear hear!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Biggles:

Alltid tyckt att Dying Light var den inofficiella tvåan. Typ samma game-mechanics, + parkour och mycket bättre

Samma utvecklare som första.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

awesome! bara att vänta då

Jag undrar hur det går med hell raid som skulle göras, inte hört något om det spelet på länge

FM-guru
F.d. Sisyr

Happ, hade ingen aning om att Yager hade hoppat av utvecklingen, men då sjönk intresset drastiskt. Yagers förra spel, Spec Ops: The Line, var ju mer eller mindre briljant, medan jag inte kan påstå detsamma rörande Sumos katalog.

De får gärna överraska mig, dock.

Medlem

Hey Joe, wanna play another motherfucking zombie game?!


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Trodde detta var nerlagt ? har svårt att tro det lär slå Dying light blir ju bara en seg upprepning...

Medlem

Dying Light är det bästa zombie relaterade spelet just nu tycker jag. Det var verkligen förbättring på alla områden jämfört med det första Dead Island spelet.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Trodde detta var nerlagt ? har svårt att tro det lär slå Dying light blir ju bara en seg upprepning...

Nä det vart bara lagt på is tills dom skulle hitta någon studio som kunde jobba med det istället, dock såg det mörkt ut för dead island 2 där ett tag då man inte fick veta något.

1
Skriv svar