Diablo II patchas – 5 år sedan sist!

Robot
Diablo II patchas – 5 år sedan sist!

Glada nyheter, funkar nu bättre på moderna operativsystem.


Medlem
Diablo II patchas – 5 år sedan sist!

Sweet

Medlem
Medlem

Riktigt viktigt patch!

Men det var väl ändå inte 11 år sedan sist, 2011 kom det väl en patch?

Medlem

Oh Jocke, nu är du ute på farlig mark. Patch 1.13c släpptes i mars 2010 och detta var faktiskt en förhållandevis stor patch med lite nya funktioner och balanseringar.
Så skynda dig att ändra texten innan nerd ragen slår i taket.

Medlem

Det är såna nyheter som fredagar att bli ännu bättre.

Frilansare
Skrivet av Stapleboy:

Riktigt viktigt patch!

Men det var väl ändå inte 11 år sedan sist, 2011 kom det väl en patch?

Skrivet av Volk:

Oh Jocke, nu är du ute på farlig mark. Patch 1.13c släpptes i mars 2010 och detta var faktiskt en förhållandevis stor patch med lite nya funktioner och balanseringar.
Så skynda dig att ändra texten innan nerd ragen slår i taket.

Nerd ragen är den värsta ragen! Hide!
Och tack. Hjärnan är tydligen mos idag. Skyller på Fräcka fredag-inspelning (ni anar inte vad som hände sen!)

Medlem

Du är förlåten men ENBART om Fräcka Fredag bjuder på bar bringa. Jag menar, någon gång ska väl programmet göra skäl för sitt namn?

Medlem

Varför skulle dom bry sig om alla dupade saker nu ? fattar inte dom har ju skitit i det dom senate 10 åren ändå...

Nej tack jag föredrar konsol spel, exempelvis Diablo 3.

Medlem

Kul. Ett av dom bästa spelen någonsin. Fortf. det bästa actionrpg.

Relik 📜

Vadå, alla har väl ändå gått över till Diablo III..

*springer och gömmer sig*


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

FM-guru
F.d. Sisyr

Nu blev jag sugen på att installera den godbiten igen. Vettefan om jag kommer lyckas hitta skivan, dock...

Medlem
Skrivet av emilakered:

Vadå, alla har väl ändå gått över till Diablo III..

*springer och gömmer sig*

Göm dig väl, Emil.
Göm dig väl...

Medlem

Något som slog mig nu är att de borde fixa så man kan ladda ner det via Battlenet klienten? Jag spelar d inte men kan tänka mig att de som vill spela skulle uppskatta allt på samma plats så att säga

Så de t.ex. slipper leta efter skivan

Medlem

Du kan ladda hem det via battle net
Registrera koden så hamnar det i listan


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Jonio:

Något som slog mig nu är att de borde fixa så man kan ladda ner det via Battlenet klienten? Jag spelar d inte men kan tänka mig att de som vill spela skulle uppskatta allt på samma plats så att säga

Så de t.ex. slipper leta efter skivan

Så länge man reggat cdnyckeln på battle.net så är de bara tanka och köra. Gäller alla blizzards godingar

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Jonio:

Något som slog mig nu är att de borde fixa så man kan ladda ner det via Battlenet klienten? Jag spelar d inte men kan tänka mig att de som vill spela skulle uppskatta allt på samma plats så att säga

Så de t.ex. slipper leta efter skivan

Så länge man reggat cdnyckeln på battle.net så är de bara tanka och köra. Gäller alla blizzards godingar

Då så

Medlem
Skrivet av Volk:

Du är förlåten men ENBART om Fräcka Fredag bjuder på bar bringa. Jag menar, någon gång ska väl programmet göra skäl för sitt namn?

Free the nipple!

Medlem
Skrivet av bondmaster:

Du kan ladda hem det via battle net
Registrera koden så hamnar det i listan

Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Jonio:

Något som slog mig nu är att de borde fixa så man kan ladda ner det via Battlenet klienten? Jag spelar d inte men kan tänka mig att de som vill spela skulle uppskatta allt på samma plats så att säga

Så de t.ex. slipper leta efter skivan

Så länge man reggat cdnyckeln på battle.net så är de bara tanka och köra. Gäller alla blizzards godingar

Ni menar att det dyker upp i listan över spel på battle.net hemsidan då eller? Jag har Diablo2 installerat, men kan inte få det att dyka upp i battle.net klienten trots att jag försökt. Hade varit suveränt om det hade gått att få det att dyka upp där också om det är möjligt.

Hade lite problem att få igång det när jag började spela igen och var tvungen att ladda hem en GLIDE3-to-OpenGL-Wrapper för att få det att fungera.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5639234864?page=5#84

Är ju väldigt bra om man slipper pilla med sånt nu efter denna patchen.

Tycker annars att spelet håller väldigt bra även idag och det enda jag egentligen saknar är stöd för högre upplösning och kanske ett lite smidigare sätt att flytta saker mellan karaktärer.

MEG
Medlem

OJ, ja vad ska man skriva annat än bra gjort Blizzard.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Tips till folk som kanske får problem vid installation om man har nyare Windows, för att undvika det, använd "Kör som adminstratör" första gången du ska starta battlenet när spelet ska uppdateras. Annars så kan man få massa tråkiga följdproblem som krävs lite googling på.


signatur

The King is Back

Medlem

De borde släppa en ny expansion till Diablo2. Jag skulle lätt börja spela spelet igen om det kom en ny expansion!

Min dator vägrar att starta nedladdningen i Blizzard Downloader :/

Medlem

För mej var 2 an lite av en besvikelse jag tyckte att grafiken var grynig och världarna ovanför mark för stora å fyllda med dö trista områden. Och att man ofta blev förvirrad över vart man skulle om man inte spelade det på ett tag. Jag kommer därimot aldrig att glömma spel filmerna till både huvud spelet och expansionen magiskt.

Medlem

Har de gjort så man kan köra i mer än 800x640 nu? den låga upplösningen ser ut som skit på min skärm:/

1
Skriv svar