Film - redaktionens första åsikter om The Division!

Medlem

Men, bra video: tack för info.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Om dom utvecklar pvp läget så tror jag att det kan bli hur grymt som helst.

Medlem

Satt och tänkte igår faktiskt att jag skall köra PVE solo. Losa lite känsla när jag coopa med en polare som 3-4 levels högre och vi gjorde quests i andra områden där jag kanske inte alls varit och läst storyn något eller var inte änns i härheten och fick mission complete. Coop blir för mig i DZ och sen när man kör om missions för dalys när man är 30.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ni som har spelet, är det värt att skaffa till PS4? Jag känner mig fortfarande tveksam då det verkar väldigt enformigt.

Jo jag tycker helt klart att det är värt pengarna iaf, lirat det sen release med ett par polare. Lirade betan själv och det blev ganska tråkigt att lira med randoms. Men spelet är skapligt stabilt å flyter på rätt fint, men som en del andra oroar jag mig över endgame. Visst jag tycker det är väldigt kul att leta ny gear å vapen, köra om uppdrag på svåraste osv men skulle vilja se lite mer modes i pvp, bara loota å skjuta rogues eller bli rogue kommer bli enformigt. Nåja får se vad dom ger oss för dlc, blir att lira world of tanks för mig igen om jag tröttnar ett tag.

12
Skriv svar