Mannen myten legenden

Medlem
Mannen myten legenden

Hitman

Fick hem idag, collectors Edition på nya Hitman. Har ej testat det än men det ska bli intressant och testa första banan och köra om den några gånger, för att sedan vänta tills nästa uppdrag kommer. Man får hoppas att det är lika bra som Blood Money men det är nog inte troligt. Men kanske är det bättre än spelet Hitman: Absolution.

Det som var felet med Absolution var nog att man försökte göra honom lite mer mänsklig än innan, och det passar verkligen inte in med Hitman-spelen. Han ska bara vara där och göra sina uppdrag för det är det han sysslar med, det är hans jobb/hobby/liv.. Det jag vill ha är ett Hitman simulator där man ska göra sitt kontrakt och sedan gå därifrån lite rikare. Som dom gamla spelen var.

Så med dom ögonen så sätter jag på mig slipsen och rakar huvudet kalt och ger mig ut i nya Hitman spelet.

[ia=1246385; medium]

#blogg

Mannen myten legenden

Berätta vad du tycker om det sen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ska testa i morgon, så under kvällen eller på lördag lär det nog dyka upp vad jag tyckte.

Medlem

jäkligt snygg hitmanfigur uppe till höger i bokhyllan.

Medlem

Tackar, ska fixa en bättre bild på den i morgon!

Medlem

Trevlig samling
Måste ta och installera ett nytt hyllplan ovanför datorn så att min doom collectors får plats där sen i maj


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hehe har också beställt den.

1
Skriv svar