Rykte: Då släpps Final Fantasy XV

Robot
Medlem
Rykte: Då släpps Final Fantasy XV

Hoppas verkligen att detta blir bra. Håller verkligen tummarna. Är en riktigt FF Fanboy men har inte tyckt att något efter FFX har varit intressant, herre gud vad jag inte gillade FFXIII

Medlem

Tror det blir lite mer som New Super Mario Bros, hoppas det iallafall!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Hoppas verkligen att detta blir bra. Håller verkligen tummarna. Är en riktigt FF Fanboy men har inte tyckt att något efter FFX har varit intressant, herre gud vad jag inte gillade FFXIII

Det tror jag inte någon gjorde xD


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av 1337Figaro:

Hoppas verkligen att detta blir bra. Håller verkligen tummarna. Är en riktigt FF Fanboy men har inte tyckt att något efter FFX har varit intressant, herre gud vad jag inte gillade FFXIII

Det tror jag inte någon gjorde xD

FFXIII-2 och 3 har väl varit omtyckta. Dock så tyckte jag så illa om FFXIII att jag aldrig testade dem
12:an tyckte jag däremot var helt okej.

Medlem

Många spelade nog inte ens 13-2 och 13-3 enbart pga hur dåligt 13-1 var.. vilket är det du säger Maaex.

Men 2an och 3an är betydligt trevligare, men det är ju inte nära X eller XII tyvärr.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av 1337Figaro:

Hoppas verkligen att detta blir bra. Håller verkligen tummarna. Är en riktigt FF Fanboy men har inte tyckt att något efter FFX har varit intressant, herre gud vad jag inte gillade FFXIII

Det tror jag inte någon gjorde xD

Viss spelmekanik var kanske inte det bästa, men spelet i sig tyckte jag var grymt, precis som många andra också tycker.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Gillar inte EMO karaktärerna i detta spelet.

Brukar spela igenom 7-8-9-10 när jag har tid över. Men dom senaste har inte riktigt fastnat..

Medlem

Med undantag för FFXII som var ok, så har det gått rakt åt skogen med den här serien efter FFX.
"rollspel" är ju att ta i då det mer är korridorspring som gäller nu för tiden. Men man hoppas ju på detta.
Men det blir då ingen förhandsbokning inte.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar