Obsidian kan göra rymdrollspel baserat på Stellaris

Robot
Obsidian kan göra rymdrollspel baserat på Stellaris
ELF
Medlem
Obsidian kan göra rymdrollspel baserat på Stellaris

Är det en webbplattform som heter Human Resources eller ska de kanske ta över den nedlagda utvecklingen av spelet Human Resources?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av ELF:

Är det en webbplattform som heter Human Resources eller ska de kanske ta över den nedlagda utvecklingen av spelet Human Resources?

HR är vanligtvis en avdelning på större företag som arbetar med rekrytering, personal etc...

ELF
Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av ELF:

Är det en webbplattform som heter Human Resources eller ska de kanske ta över den nedlagda utvecklingen av spelet Human Resources?

HR är vanligtvis en avdelning på större företag som arbetar med rekrytering, personal etc...

Aah, ok. Personalansvariga mer eller mindre alltså.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Då vi gissningsvis aldrig kommer få uppleva KOTOR 3 så kommer det här som ett mycket välkommet tillskott. Ska bli mycket intressant att se vad som kommer avslöjas.

k3m
Medlem

äger alla Obsidians rollspel. de är för dundrandes bra att skapa rollspelsmagi o deras spel har överkomliga buggar, alltså inget att haka upp sig på.

Medlem

Med lite tur är det inte Stellaris utan det första World of Darkness spelet som utannonseras

(det intressanta ordet i tweeten är "several")

Medlem

OMG Det är Vampire!!! Kan bara vara Vampire! It's happening!!!! It's happening!!! Kan någon post .gif:en.

Medlem

Det känns som att Stellaris är ungefär lika långt i utveckligen som HoI IV. HoI IV kommer förmodligen få utannonserat release datum under GDC press konferensen och jag tror att Stellaris kan komma att få det också.

Obisidan samarbetet verkar handla om ondska och det påminner mig om Impire och därigenom Majesty. Så det kan vara ett rollspel i Majesty världen eller helt enkelt Impire 2?

Det känns förtidigt att det skulle ha något med World of Darkness att göra såvida utveckligen inte pågick sen innan uppköpet eller möjligtvist att det är baserat på MMO spelet.

MEG
Medlem

Jag hoppas på ett cyberpunk rollspel....


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Från FB:
Paradox Interactive "We can confirm that it's not World of Darkness-related." den 11 mars kl 18:11

buhuu

1
Skriv svar