Se nya snygga System Shock Remastered

Robot
Se nya snygga System Shock Remastered

Perfekt, nu är spelet i alla fall snyggt när vi kissar på oss.

#system-shock, #night-dive-studios


Inaktiv
Se nya snygga System Shock Remastered

Detta ser riktigt gemytligt ut!

Medlem

oooooh, ser verkligen fram emot detta måste verkligen se till att skaffa lite bättre hårdvara så man kan slaska på i högre inställningar

Medlem

dayum... jag gav system shock ett försök för något år sedan efter att jag läst så mycket gott om både första och andra, men det var lite för gammalt för att utan nostalgi kunna genomlidas... detta ser ju lovande ut, men får man "rätt" intryck tro? also, om någon bevandrad kan kommentera: behöver man lira ettan för att kunna uppskatta tvåan fullt ut? (som pojken sa-skämt undanbedes ödmjukast)


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

dayum... jag gav system shock ett försök för något år sedan efter att jag läst så mycket gott om både första och andra, men det var lite för gammalt för att utan nostalgi kunna genomlidas... detta ser ju lovande ut, men får man "rätt" intryck tro? also, om någon bevandrad kan kommentera: behöver man lira ettan för att kunna uppskatta tvåan fullt ut? (som pojken sa-skämt undanbedes ödmjukast)

fast detta är remake på första system shock så du behöver nog inte ens spela första spelet om du istället väljer att vänta på detta

Medlem

Åh fy fan vad smaskigt det ser ut!

Medlem

NOPE!
NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE!
*drar ur sladden till alla datorer och konsoller och går och gömmer sig i garderoben*

Medlem

Körde faktiskt aldrig originalet, men detta blir det absolut att spela igenom!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:

dayum... jag gav system shock ett försök för något år sedan efter att jag läst så mycket gott om både första och andra, men det var lite för gammalt för att utan nostalgi kunna genomlidas... detta ser ju lovande ut, men får man "rätt" intryck tro? also, om någon bevandrad kan kommentera: behöver man lira ettan för att kunna uppskatta tvåan fullt ut? (som pojken sa-skämt undanbedes ödmjukast)

Jag uppskattade tvåan enormt mycket när jag provade den för första gången 2010, och har inte spelat ettan.
Jag anser att det är ett av de absolut bästa spelen som gjorts.

Ettan har inte åldrats alltför bra, så jag har svårt för att sätta mig ner med det.

Medlem

Min dator klarade aldrig av System Shock när det kom... så om det kommer en vettig "remake"/whatever så skulle jag nog spela det. Jepp! Hoppas det händer

Medlem

Det är ju en remake, inte remaster.

Medlem

Körde genom ettan i höstas med diverse widescreen mods å sånt. Men detta ser jag framåt extremt mkt.

ELF
Medlem

Har aldrig spelat System Shock, men får bli ett försök nu med denna remake. Då jag dessutom hört så mycket bra om SS2 så får det allt bli en omgång av det med där efter.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ojojoj... koden 451...

Jag älskade System Shock 1 när det kom. Var extremt snyggt för sin tid dessutom.

Medlem
Medlem
Skrivet av zliddret:

fast detta är remake på första system shock så du behöver nog inte ens spela första spelet om du istället väljer att vänta på detta

yes det jag syftade på var om man behöver spela ettan för att uppskatta tvåan, sorry för min otydlighet

Skrivet av returpack:

Jag uppskattade tvåan enormt mycket när jag provade den för första gången 2010, och har inte spelat ettan.
Jag anser att det är ett av de absolut bästa spelen som gjorts.

Ettan har inte åldrats alltför bra, så jag har svårt för att sätta mig ner med det.

det var precis vad jag med kände... kanske ska invänta denna remake och sedan lira 2an därefter


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Ge mig vr stöd så jag kan säga upp mig från jobbet.
Ingen mening att ha ett jobb om jag ändå kommer dö av en hjärtattack innan jag fyllt 40

XERXES IS PLEASED

Medlem

OJOJOJOJOJ


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Det där var jäkligt imponerande.

Medlem

Såg ju riktigt trevligt ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Helt fantastiskt, blir otroligt taggad för detta.

Skrivet av Bockstensmannen:

XERXES IS PLEASED

Han dyker visserligen upp först i SS2 men detta ökar ju definitivt has egna chanser att bli återupplivad.

Medlem
Skrivet av farbrorwiwi:
Skrivet av zliddret:

fast detta är remake på första system shock så du behöver nog inte ens spela första spelet om du istället väljer att vänta på detta

yes det jag syftade på var om man behöver spela ettan för att uppskatta tvåan, sorry för min otydlighet

Skrivet av returpack:

Jag uppskattade tvåan enormt mycket när jag provade den för första gången 2010, och har inte spelat ettan.
Jag anser att det är ett av de absolut bästa spelen som gjorts.

Ettan har inte åldrats alltför bra, så jag har svårt för att sätta mig ner med det.

det var precis vad jag med kände... kanske ska invänta denna remake och sedan lira 2an därefter

Eller så lirar du tvåan nu. Har inte heller spelat ettan men när jag lirade igenom tvåan för några år sedan var det inget hinder. Vilket fantastiskt spel!


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Årets julklapp?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar