Star Wars: Battlefront släpps till Playstation VR

Robot
Star Wars: Battlefront släpps till Playstation VR

Dice:s rymdaction blir VR-exklusiv på Sonys plattform.

#dice, #star-wars-battlefront


Medlem
Star Wars: Battlefront släpps till Playstation VR

Spännande. Skulle vara riktigt häftig upålevelse att åtminstone prova på.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Säkert en cool grej men kan det rädda faktumet att Battlefront knappt var mediokert? Tvivlar på det.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Ska inte uttala mig för mycket men är inte frame rate en ganska viktigt sak när det kommer till VR? Kommer Playstation 4 kunna musta fram en hög och stabil FPS för VR? Vet ej om BF i nuläget körs i 30 eller 60 fps men får kolla upp det.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ska inte uttala mig för mycket men är inte frame rate en ganska viktigt sak när det kommer till VR? Kommer Playstation 4 kunna musta fram en hög och stabil FPS för VR? Vet ej om BF i nuläget körs i 30 eller 60 fps men får kolla upp det.

Körs väl redan idag på 60fps så länge du inte kör split-screen. I det fallet hoppar den till 30 per skärm har jag för mig.

Medlem

Tidsexklusivt eller för alltid? Blir ju lite ledsen om det inte kommer till Vive.

Medlem

Kooolt! Blir nog en PSVR ändå för min del.

Medlem

Va? DICE har ju Mirror's Edge, ett av de spel som lämpar sig bäst för VR och så väljer dom en av sina andra titlar ... ???

Medlem
Skrivet av fzusr:

Va? DICE har ju Mirror&#039;s Edge, ett av de spel som lämpar sig bäst för VR och så väljer dom en av sina andra titlar ... ???

Namnet "Star Wars" säljer bättre än "Mirrors Edge".

Att spelet i sina absolut bästa stunder, och de är få, når upp till halvdant är en helt annan femma.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Salde battlefront forra veckan (PS4)

Samsta spelkopet jag nagonsin gjort tror jag.

Oerhort vackert, i synnerhet for att vara pa konsol men fyfan vilket skitspel.

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av fzusr:

Va? DICE har ju Mirror&amp;#039;s Edge, ett av de spel som lämpar sig bäst för VR och så väljer dom en av sina andra titlar ... ???

Namnet "Star Wars" säljer bättre än "Mirrors Edge".

Att spelet i sina absolut bästa stunder, och de är få, når upp till halvdant är en helt annan femma.

Så är det säkerligen men såhär tidigt i VR-eran är det väl viktigare att visa vad för upplevelser teknologin kan erbjuda än att få en försäljningshit? Om dom bara var ute efter att sälja mycket kunde de släppt ett nytt Battlefront istället och struntat helt i VR.

1
Skriv svar