Så tar du dig till The Divisions Central Park, redan nu!

Robot
Så tar du dig till The Divisions Central Park, redan nu!

Snubbe glitchar sig igenom spelets barriärer. Gör tutorial-video.

#nyhetstips


Medlem
Så tar du dig till The Divisions Central Park, redan nu!

Jag blir mest imponerad över hur folk orkar hålla på och glitcha, jag menar, huuuuuur länge lär de inte behövt hålla på för att hitta dessa glitchar?

Medlem

Finns ett visst nöje i att se vad man kan få att flippa ut i ett spel. Skulle nog aldrig lägga tid på det själv dock!

Inaktiv

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Medlem

Luckor..ja. Föll ned under marken när jag va ute och gick. Va bara att vänta på att dö...New York undergrond...kanske inte va så jag hade väntat att det skulle se ut

Medlem
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Du skämtar va?
I princip alla spel har såna här områden.

Medlem
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Tänk då bara hur mycket man måste hålla på för att ta sig till Stockholm, som naturligtvis också ingår i dessa 500-600 kr!

Medlem

Får se hur länge Marco & Co får behålla sina konton...
Beta var en sak men de glitchar hiskeligt mycket.

Medlem
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Betala 320 kr så vet inte vem som är mer dum, du som inte kan hitta det billigare eller dom som faktiskt köper det till det priset.

Medlem
Skrivet av WolfGrin:
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Betala 320 kr så vet inte vem som är mer dum, du som inte kan hitta det billigare eller dom som faktiskt köper det till det priset.

Olika pris till pc och konsol ?

Medlem

Undra hur många såna här glitchar det finns i The Division?
Jag minns när man utforskade Classic WoW på liknande sätt, var rätt kul.

Medlem

Central park var ändå inget speciellt, bara en massa svävande träd. Hittade dock ett ställe i närheten där man kunde skjuta in på dz06

Medlem
Skrivet av Moltoy:

Luckor..ja. Föll ned under marken när jag va ute och gick. Va bara att vänta på att dö...New York undergrond...kanske inte va så jag hade väntat att det skulle se ut

Funkade inte fast travel?

Medlem

roligt med sånan här spel som är avspärrade områden som folk sen glithcar till


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Så en fråga till dig nu vad tycker du om wow? battlefield? Counter-strike?

Medlem
Skrivet av cinort:

Roligt att behöva hålla på så här för att komma åt områden i ett spel man köpt för 500-600 kr (inte jag i detta fall,dum är jag men inte så dum)

Absolut, om man tycker om detta spel eller finner 5-10kr per timme prisvärt har man ju objektivt fel och måste vara dum.

1
Skriv svar