Se fascist få pungen bortskjuten i Sniper Elite 4

Robot
Se fascist få pungen bortskjuten i Sniper Elite 4
Medlem
Se fascist få pungen bortskjuten i Sniper Elite 4

Jaah, no liddle natzi for you.

Medlem

Så innovativt!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Releasehästryttare

Hoppas det går och stänga av ...

Medlem

roligaste jag sett idag

Medlem

Testicle kill? Insta dör man av det? Dör av smärta kanske

Medlem

Men vafan....

Medlem
Medlem

Omoget värre, men finns säkert massor av tonåringar som kommer ha mycket kul med detta spel.

Gen
Medlem

:# Detta var lite för mycket...

Medlem

Så jäkla fånigt. Aja, finns väl någon som går igång på detta med. Hoppas bara att det går att stänga av.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av nollgrader:

Smaklöst.

ja men gud så smaklöst, du kan ha sex i spel, skjuta folk i huvudet m.m. Men att man skjuter kulorna av någon det är smaklöst. Ja vart är denna värld påväg!

Nu får vi strejka för detta våldsamma sätt att kastrera någon i spel!

Du har kunnat skjuta av kulorna sedan sniper elit 2 men nu först ska folk gråta för en sådan sak.

Medlem

testikelskotten var väll med i 2an och 3an med..?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av conthox:

Så jäkla fånigt. Aja, finns väl någon som går igång på detta med. Hoppas bara att det går att stänga av.

ja det finns dom som går igång på att bara rent generellt döda i spel med, du har kunnat göra detta sedan 2an i serien. Varför är det så hemskt nu?

Ni gnäller inget om sex m.m i spel men testikel skott då var det droppen som fick bägaren att rinna över....

Ambassadör
Xbox

Vet inte om det är smaklösare än annat som återfinns i många spel. Men det är definitivt trams ur militär synvinkel, antar att det är någon form av arkadspel?


signatur

Jump in.

Medlem

Personligen tycker jag det bara är äckligt. Vafanken ska de ha med sådant i ett spel för? Räcker väl med att slå på nyheterna så överöses man av krig, mord och andra hemskheter. Det behövs inte i spel.


signatur

Jäh!

Medlem

ba-ba-baaaaalls of steel

Medlem
Skrivet av Chrester:

Personligen tycker jag det bara är äckligt. Vafanken ska de ha med sådant i ett spel för? Räcker väl med att slå på nyheterna så överöses man av krig, mord och andra hemskheter. Det behövs inte i spel.

ingen har sagt att man måste skjuta dom i skrevet, vill man inte så låter man bli. Förstår inte varför folk blir så ursinniga för en liten detalj som detta, och vem är du att avgöra vad som bör finnas i spel och inte?

Är väl bättre det är krig i spel än i verkligheten, och vill man inte spela våldsamma spel så låter man bli så förstår inte ens att du uttalade dig från första början

Medlem

150 gram? Vad skjuter man med i spelet egentligen? Brukar ha en kulvikt på 11,7 gram när jag jagar älg.

Medlem

Won't someone please think of the children?

Medlem

Copy and paste, denna spel serien är värre än Assassins Creed.

Medlem

Man hör nästan hur alla feminister jublar av glädje.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Headshot 2.0
Kommer snart till alla spel.

Medlem
Skrivet av rosski:

150 gram? Vad skjuter man med i spelet egentligen? Brukar ha en kulvikt på 11,7 gram när jag jagar älg.

classic misstake, folk tar ofta fel på grain och gram.....mina jakt ligger på 180 grain och övningskulor på 124 grain

Medlem

Nej. Kulan väger inte 150 gram.

Den kan däremot väga 150 grains.
= 150x0,0648 = 9,72 gram

Medlem

Varför klagar folk egentligen? Slår vad om att samma människor vrålade av skratt då dom tittade på Kung Fury...

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av conthox:

Så jäkla fånigt. Aja, finns väl någon som går igång på detta med. Hoppas bara att det går att stänga av.

ja det finns dom som går igång på att bara rent generellt döda i spel med, du har kunnat göra detta sedan 2an i serien. Varför är det så hemskt nu?

Ni gnäller inget om sex m.m i spel men testikel skott då var det droppen som fick bägaren att rinna över....

Hemskt och hemskt, jag tyckte det var fånigt bara. Och ja, det kan faktiskt vara droppen - gränsen måste ju gå någonstans. Det är skillnad mellan sex och att blåsa bort någons könsorgan, det måste du väl förstå?

Men det var inte så att jag ville varken banna spelet eller få dem att ta bort "featuren", utan jag önska de bara att det gick att stänga av. Så att gnälla över att jag "gnäller" är att göra en höna av en fjäder. Tagga ned, köp spelet och sedan kan du sitta hemma och pungskjuta så många du vill - det stör inte mig på något sätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha pungkulor

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av conthox:

Så jäkla fånigt. Aja, finns väl någon som går igång på detta med. Hoppas bara att det går att stänga av.

ja det finns dom som går igång på att bara rent generellt döda i spel med, du har kunnat göra detta sedan 2an i serien. Varför är det så hemskt nu?

Ni gnäller inget om sex m.m i spel men testikel skott då var det droppen som fick bägaren att rinna över....

Hemskt och hemskt, jag tyckte det var fånigt bara. Och ja, det kan faktiskt vara droppen - gränsen måste ju gå någonstans. Det är skillnad mellan sex och att blåsa bort någons könsorgan, det måste du väl förstå?

Men det var inte så att jag ville varken banna spelet eller få dem att ta bort "featuren", utan jag önska de bara att det gick att stänga av. Så att gnälla över att jag "gnäller" är att göra en höna av en fjäder. Tagga ned, köp spelet och sedan kan du sitta hemma och pungskjuta så många du vill - det stör inte mig på något sätt.

Haha, det är ju du med fler som gjort en höna utav en fjäder. Du lär inte kunna stänga av den där delen, har man inte kunnat göra det i sniper elite 2 och 3 så lär man inte kunna göra det i fjärde.

Det finns bra mycket "värre" saker i spel, men att böla över lite kastrering får mig mer att bara skratta hur butthurt vissa människor är. Det är ju bara att låta bli att skjuta i skrevet, inte precis så att det kommer vara en tutorial som säger (shoot him in the testicles!).

Känns mer som att ni vill bara gnälla för att man kan skjuta sönder pungkulorna, det vart väl för omanligt för er

Ambassadör
Xbox

Kan man skjuta folk i livmodern också? Två äggstockar med en kula etc, hade varit fränt.

Nej?


signatur

Jump in.

123
Skriv svar