Betala vad du vill för Cryengine - stöd indieutvecklare

Robot
Betala vad du vill för Cryengine - stöd indieutvecklare

I skuggan av Lumberjack försöker Crytek hitta nya marknader för sin spelmotor.


Medlem
Betala vad du vill för Cryengine - stöd indieutvecklare

Värt att notera att de flesta assets som ingår bara går att öppna i cryengine. Så vill man inte utveckla i den så är det inte så bra köp

Medlem

Najs, då kanske det blir lite intressanta indiespel framöver som inte försöker förlita sig på enorma pixlar och kalla sig själv retro p.g.a. att de inte kan göra något bättre.

Medlem

Köpte rubbet, gick in på cryengines sida..man måste betala minst $5 till för att ta ner den. Försökte registrera mig men det blir internal error på sidan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Köpte rubbet, gick in på cryengines sida..man måste betala minst $5 till för att ta ner den. Försökte registrera mig men det blir internal error på sidan

Jag fixade ner det helt gratis på deras sida genom att välja 0 dollar i pay what you want. Registreringen gick däremot inte fort utan tog 30 minuter.

Medlem
Skrivet av RowsA:
Skrivet av Ankh:

Köpte rubbet, gick in på cryengines sida..man måste betala minst $5 till för att ta ner den. Försökte registrera mig men det blir internal error på sidan

Jag fixade ner det helt gratis på deras sida genom att välja 0 dollar i pay what you want. Registreringen gick däremot inte fort utan tog 30 minuter.

Jag valde 0 men då fick jag upp att $5 var minimum


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av RowsA:
Skrivet av Ankh:

Köpte rubbet, gick in på cryengines sida..man måste betala minst $5 till för att ta ner den. Försökte registrera mig men det blir internal error på sidan

Jag fixade ner det helt gratis på deras sida genom att välja 0 dollar i pay what you want. Registreringen gick däremot inte fort utan tog 30 minuter.

Kanske bara hos mig, men oavsett vad jag gör så kan jag inte logga in på deras sida. Tog retrieve password och bytade men får "wrong username/password" hela tiden.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar